Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:05:00 GMT

بودجه ۳.۵ میلیاردی روسیه برای میزبانی از یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۹۱۵

بودجه ۳.۵ میلیاردی روسیه برای میزبانی از یورو ۲۰۲۰

‍‍‍‍‍‍

میزان بودجه روسیه برای میزبانی از دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ تعیین شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، آلکسی سوروخین، عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و مدیر کمیته سازماندهی یورو 2020 در روسیه گفت: بودجه روسیه برای میزبانی از دیدارهای یورو 2020 در شهر سن‌پترزبورگ همان 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد روبل باقی می‌ماند و هیچ تغییری در آن با وجود تعویق یک ساله این رقابت‌ها صورت نگرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته سازماندهی جام ملت‌های اروپا در روسیه از نظر بودجه هیچ تغییری نیافته است و مبلغ تصویب‌شده پیشین میان ارگان‌های مرتبط توزیع خواهند شد. همچنین به دلیل تغییر سیستم پرسنلی خود توانستیم کارهای خود را بهینه کنیم. این اقدامی بود که همانند بسیاری از سازمان‌های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام دادیم.

آلکسی سورخین همچنین اعلام کرد 21 منطقه ویژه هواداران فوتبال در شهرهای مختلف روسیه در طول دوره برگزاری یورو 2020 ایجاد خواهند شد.

جام ملت‌های اروپا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول شده است. این رقابت‌ها در 12 شهر اروپایی از جمله سن‌‌پترزبورگ برگزار می‌شوند.

یوفا برای سوپرجام اروپا هواداران را به ورزشگاه برمی‌‌گرداند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 بیشتر بخوانید... تیم منتخب یوفا از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تیم منتخب یوفا از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۲ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۳ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۴ هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا/ کومان امروز قرارداد می‌بندد ۵ معاون حقوقی باشگاه استقلال: در مراجع قانونی پیگیر اتهام پرسپولیسی‌ها هستیم ۶ فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه ۷ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۸ لژیونرهای جدید حریف پرسپولیس معرفی شدند مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی تمام تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ حفظ تمام بازیکنان اولویت ما برای فصل بعد است قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران پژمانفر: گزارش‌هایی مبنی بر تبانی در پرونده ویلموتس داشتیم/ وزارت ورزش از سستی خارج شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «یودی لووی»، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسرائیلی گفته چنانچه شرکای اسرائیل قصدی جدی برای تضعیف تهران دارند باید زیرساخت‌های نقل و انتقالات پولی این کشور را هدف قرار دهند.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته «لوی» سال ۲۰۱۶ بعد از ۳۵ سال کار برای دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از سمتش به عنوان واحد جنگ اقتصادی موساد کناره‌گیری کرد.

مسئولیت لوی در دوران حضور در موساد تحقیق درباره گردش مالی دولت‌ها و گروه‌های متخاصم با اسرائیل شامل حماس، حزب‌الله و ایران بوده است.

او در این مصاحبه با تایمز اسرائیل از شرکا و متحدان اسرائیل خواسته «نوع متفاوتی از جنگ اقتصادی» را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند: جنگی که روی مردم ایران اثرگذار نباشد و در عین حال، مانع از انتقال پول از سوی ایران به گروه‌های متحدش در غرب آسیا شود.

لوی گفت: «طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.»

این کارشناس سابق موساد تصریح کرد تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آن‌ها تنها اعلام شده و هرگز اجرا نشده‌اند.

او گفت: «بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.»

لوی اضافه کرد: «در صدر آن‌ها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آن‌ها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.»

تایمز اسرائیل نوشته گزارش‌ها حاکی است ایران به طرز فزاینده‌ای در دور زدن تحریم‌های نفتی مهارت کسب کرده است.
در یک جلسه استماع در کنگره آمریکا در ماه دسامبر، «کلیر جانگمن»، یکی از مقام‌های گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (یوآنی) گفت که درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده است.

گروه «یوآنی» که ارتباطاتی با دولت آمریکا و رژیم اسرائیل دارد گروهی متشکل از مقام‌های سابق امنیتی، دیپلمات‌ها و محققان آمریکایی است که هدف خود را فشار بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

یانگمن در آن جلسه مدعی شد که برآوردها حاکی است حدود ۳۰۰ کشتی تحت مالکیت و تحت پرچم کشورهای مختلف در حال حاضر نفت ایران را حمل و آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 847194 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • یورو رکورد زد
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸