Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری ظهر امروز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: در دوران کرونا با توجه به اثراتی که بر معیشت مردم گذاشت دولت تا این مقطع اقدامات قابل توجهی را انجام داد و توسط استانداری کردستان و با حمایت خیران در همان روزهای ابتدایی ۶۰ هزار بسته بهداشتی با اعتبار ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: همچنین ۲۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی نیز با اعتبار ۳.۳ میلیارد تومان از طریق فرمانداری‌های سطح استان بین اقشار آسیب پذیر و خانواده‌هایی که به واسطه کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند، توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۶۰۰ کارت هدیه نیز با کمک بنیاد مستضعفان کشور برای توزیع میان مرزنشینان و کولبران تهیه شد، ادامه داد: این کار توانست بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی مردم این مناطق را حل کند.

جعفری با اشاره به اینکه در مجموع برای این اقدامات ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، یادآور شد: در هفته دولت نیز ۳۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی با اعتبار پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از طریق فرمانداری‌ها توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و بیان کرد: پروژه‌هایی که در حوزه اقتصادی در این هفته افتتاح می‌شوند، پروژه‌هایی هستند که آماده بهره برداری هستند چرا که در کنار این پروژه‌ها کار اتمام پروژه‌های بزرگ دیگری نیز در حال انجام است که به صورت ویژه در آینده نزدیک با حضور و یا توسط ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور و وزرا افتتاح خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: برای هفته دولت ۱۲ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۹۱۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است و تا آخر سال نیز هفت پروژه بزرگ اقتصادی دیگر با حجم سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

جعفری اظهار داشت: موضوع دیگر نیز بحث زنجیره فولاد است که عملیات اجرایی آن از حدود یک ماه پیش با حجم سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومان آغاز شده است و طبق برنامه زمان بندی شده تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید که در این صورت برای بیش از شش هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 5002948

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان هفته دولت ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه مراسم عزاداری گرگان آزادگان جنگ تحمیلی عید غدیر خم میلیارد تومان بهره برداری هزار بسته هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود