Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:19:02 GMT

افزایش ۴ تا ۶ درجه ای دما در نوار شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۰۵۷

روز چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد یافت.

به گزارش مهر، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه این شرایط محدود به ارتفاعات کرمان خواهد بود، همچنین چهارشنبه در برخی استان‌های ساحلی خزر و برخی نقاط استان اردبیل بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر شنبه و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

در روز یکشنبه بارش در سواحل دریای خزر دور از انتظار نیست و پدیده غالب تا پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود. شرق دریای عمان نیز طی ۵ روز آینده مواج است.

روز چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه محمدرضا شجریان مارک ویلموتس آیت الله تسخیری افزایش دما نوار شمالی کنکور 99 مکانیسم ماشه محمدرضا شجریان مارک ویلموتس آیت الله تسخیری پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان