Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر، اپلیکیشن همراه کارت بیش از ۷٫۵میلیون کاربر دارد و خدمات مختلفی را به آنها ارائه می‌دهد؛ از جمله: کارت به کارت از مبدا ۳۱ بانک کشور، دریافت موجودی، خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبض ‌های خدماتی، خرید بسته اینترنت، پرداخت عوارض آزاد راهی، نیکوکاری و پرداخت خلافی خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد نصب فعال و امتیاز در کافه بازار

بررسی تعداد نصب‌های فعال سایر اپلیکشن‌های پرداختی در کافه بازار، نشان می‌دهد، همراه کارت با ۲ میلیون نصب فعال و میانگین امتیاز ۴٫۶ دراین مرجع دانلود و نصب  برنامه‌های اندرویدی، دومین اپلیکیشن پرکاربرد کشور در دسته‌بندی پرداخت، از این منظر است.

کسب نشان «انتخاب بازار»

همچنین همراه کارت تنها اپلیکیشن پرداختی است که موفق شده نشان «انتخاب بازار» را به خود اختصاص دهد. انتخاب بازار، نشان تازه‌ای از سوی کافه ‌بازار است که در صفحه جزئیات اپلیکیشن‌ها قرار گرفته و به محصولاتی اختصاص داده می‌شود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافه ‌بازار، از نظر کیفیت، شاخص‌تر از سایر محصولات تشخیص داده‌ شده‌اند.

برنامه همراه کارت، طی مدت فعالیت خود تلاش کرده با تمرکز بر بهبود رابط و تجربه کاربری، خدمات پرداختی را در راستای ساده‌تر کردن روابط مالی افراد توسعه دهد.

برای مثال بخش «مخاطبین» در همراه کارت انجام تراکنش‌های مختلف مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت برای دیگران را بسیار راحت و سریع کرده و شما بدون واردکردن شماره موبایل یا شماره کارت بانکی شخص مقصد می‌توانید تراکنش‌های ذکرشده را انجام دهید.

امکان دیگر همراه کارت، کیف پول الکترونیکی است که با استفاده از آن و بدون واردکردن مشخصات کارت بانکی (شماره کارت، رمز دوم و cvv2) امکان تراکنش‌های خرد مانند خرید شارژ و بسته اینترنت یا پرداخت قبض وجود دارد.

دانلود همراه کارت برای گوشی‌های هوشمند  iosو اندرویدی از طریق وب سایت این اپلیکیشن به نشانی  https://hamrahcard.ir/، امکان‌پذیر است یا می‌توانید با مراجعه به استورهای معتبر مانند کافه بازار و گوگل پلی آن را دریافت و نصب کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اپلیکیشن موبایل همراه کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل