Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه ویژه‌ای برای موضوع باشگاه تحریمی‌ها تشکیل داده و این مسائل در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: ما به جای اینکه به فکر تأمین دلارهای آقای ویلموتس باشیم می‌توانیم به دنبال تخصیص ارز برای تأمین دارو در داخل باشیم، دولت باید به این تذکرات توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکر دیگری به توجه به ایجاد باشگاه تحریمی‌ها اشاره کرد و افزود: تراز تجاری ایران 40 میلیارد دلار است که ظرفیت تجاری همسایگان ایران ده‌ها برابر این رقم است؛ ما می توانیم با یک جمعیت دو میلیارد نفری 25 کشور تحریمی مواجه باشیم، رقمی معادل 18.5 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی این کشورها است که با رقم معادل اتحادیه اروپا برابری می‌کند.

بررسی تشکیل کمیسیون ویژه‌ باشگاه تحریمی‌ها در دستورکار جلسه علنی مجلساختصاصی تسنیم| تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در مجلسبررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در هیئت‌رئیسه مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: اگر بگوییم تحریم هستیم و نمی‌توانیم نفت بفروشیم، با بازار دلار و ارز بازی کرده‌ایم، در صورتی که می‌توانیم برای بلندمدت به منظور خنثی‌سازی تحریم‌ها از ظرفیت کشورهای باشگاه تحریمی‌ها استفاده کنیم.

متفکر آزاد تصریح کرد:دولت نباید منتظر بماند که چه اتفاقی رخ خواهد داد، پیشنهاد ما این است که از ظرفیت باشگاه تحریمی‌ها و همسایگان برای مقابله با تحریم‌ها استفاده شود.

وی گفت: سالگرد 28 مرداد یادآور تاریخ تأسف‌بار دخالت‌های سخت و نرم آمریکا در کشورمان است؛ آمریکایی‌ها با دولت،گروه و جناح خاصی در کشور مشکل ندارند، بلکه با تمام ملت ایران مسئله دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس، گفت: کمیسیون امنیت ملی، کارگروه ویژه‌ای برای موضوع باشگاه تحریمی‌ها تشکیل داده و این مسائل در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد؛ ما باید بتوانیم با تشکیل یک جبهه جهانی، آمریکا را از اقداماتش مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... اختصاصی تسنیم| تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختصاصی تسنیم| تشکیل کمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در مجلس واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد ۲ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۳ تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» ۴ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۵ روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم ۶ قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود ۷ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۸ امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی مهمترین اخبار سیاسی امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود توضیحات وزیر اقتصاد درباره نوسان در بازار بورس: ذات بازار سرمایه ریسک است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است معاون وزیر کار: زمان اجرای مصوبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن را هنوز نمی‌دانیم؛ بستگی به مصوبه دولت دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس تحریم های ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس تشکیل کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی باشگاه تحریمی ها هیئت رئیسه مجلس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت ‌سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است