Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:19:24 GMT

۲ شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۵۵۷

۲ شرور مسلح در رودبار جنوب بازداشت شدند

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد. تاریخ انتشار: 14:39 - 29 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۴۳۲

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد عمرانی اظهار داشت: شامگاه گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری اعضای این باند صادر گردید.

وی گفت: بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به برپایی ایست و بازرسی در یکی از محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به جنوب کرمان (منطقه جازموریان) نمودند؛ که به محض ورود خودروی اشرار مسلح به ایست وبازرسی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پلیس می‌نمایند و از محل متواری می‌شوند.

این مقام قضایی گفت:در ادامه ماموران انتظامی رودبار جنوب طی یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستای‌های این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و با حفظ رعایت مسائل امنیتی دو نفر از اشرار مسلح را که در یک خانه مسکونی مخفی شده بودند را بازداشت می‌نمایند.

دادستان رودبار جنوب گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و ۱۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.

عمرانی گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تشکیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رودبار جنوب مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان کوثر ۲۷ رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان