Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت انویدیا در حال عرضه نسخه بتا سرویس استریم بازی خود با عنوان GeForce Now بر روی لپ‌تاپ‌های کروم است. این سرویس که از امروز در دسترس دارندگان لپ‌تاپ‌های کروم قرار خواهد گرفت از سادگی بیشتری نسبت به نمونه‌های موجود در دیگر سیستم عامل‌ها بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارندگان کروم‌بوک‌ها برای استفاده از سرویس بازی انویدیا کافی است آدرس Play.geforce.now را در مرورگر خود وارد کنند.

سرویس شرکت انویدیا هم اکنون از عناوین آنلاین بسیاری پشتیبانی می‌کند که کاربران با خرید اشتراک پلتفرم مربوط به این شرکت می‌توانند از آن‌ها برخوردار شوند. برای انجام بازی‌ها توسط GeForce Now کاربران باید پس از ورود به حساب کاربری مدتی را صبر کنند تا پلتفرم سرور مناسبی را برای اجرای بازی فراهم سازد، سپس با ثبت سرور مورد نظر افراد می‌توانند از راه دور و به صورت کنترلی عناوین دلخواه را تجربه کنند.

ورود سرویس استریم شرکت انویدیا به لپ‌تاپ‌های کروم امری بسیار مفید است. این فناوری برای آن دسته از افراد که سیستم رایانه‌ای قدرتمندی دارند مفید و منطقی نیست، اما برای اشخاصی که دستگاه‌هایی مانند کروم‌بوک دارند و یا در سفر هستند بسیار مفید است چرا که سیستم اصلی پردازنده از سوی شرکت انویدیا فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید

انویدیا از قویترین هوش مصنوعی دنیا رونمایی کرد

همان‌طور که واضح است، لپ‌تاپ‌های کروم برای تجربه بازی‌های سنگین ساخته نشده‌اند و در نتیجه خریداران این دستگاه‌ها به سرویس‌های استریم بازی نیاز خواهند داشت. گفتنی است؛ سرویس گوگل استادیا در حال حاضر برای کروم‌بوک‌ها در دسترس قرار دارد، اما متاسفانه از بازی‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کند، در نتیجه اقدام اخیر شرکت انویدیا برای سرویس GeForce Now امری عقلانی و به موقع محسوب می‌شود.

اشتراک سرویس استریم انویدیا

پلتفرم GeForce Now در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، اما افراد تنها به مدت یک ساعت می‌توانند از هر بخش سرویس استفاده کنند. کاربران برای دسترسی سریع‌تر به سرور‌ها و همچنین مدت زمان طولانی‌تر برای تجربه بازی‌ها می‌توانند مبلغ ۴.۹۹ دلار را پرداخت کرده و از اشتراک شرکت انویدیا برخوردار شوند. گفتنی است؛ اشتراک شش ماهه این سرویس ۲۴.۹۵ دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت انویدیا سرویس استریم بازی سرویس GeForce Now لپ تاپ های کروم شرکت انویدیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)