Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی فراخوانی از هیئت‌‌های اندیشه‌ورز استانی و اعضای هیئت علمی علوم انسانی و هنر درخواست کرد که با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قمی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به فراخوان معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از هیئت‌‌های اندیشه‌ورز استانی و اعضای هیئت علمی علوم انسانی و هنر برای همکاری با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: این معاونت با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش امسال این مجمع با موضوع «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلام همکاری خواهد داشت.

وی افزود: هر یک از اعضای هیئت علمی علوم انسانی و هنر می‌توانند در خصوص موضوع و محورهای همایش، علاوه بر نوشتنِ مقالات علمی، بحثی علمی را متناسب با تخصص خود در حدود 15 دقیقه ــ بین 10 تا 20 دقیقه ــ آماده و به صورت کلیپ تصویری ضبط و آماده کنند و به «دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات» ارسال کنند.

مدیر دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بعد از تأیید محتوای سخنان در معاونت علوم انسانی و هنر، کلیپ‌های تصویری با فرمت معین و با آرم دانشگاه آزاد اسلامی و مجمع جهانی تقریب آماده و به مجمع ارسال خواهد شد و معاونت علوم انسانی و هنر برای افرادی که کلیپ‌های تصویری آماده کنند، گواهی همکاری صادر می‌کند و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مقالات و کلیپ‌های برگزیده را منتشر خواهد کرد.

قمی خاطرنشان کرد: محورهای کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلام شامل مبانی و چالش‌های دینی و معنوی در مواجهه با بلایا و مصائب، ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب، نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان در مواجهه با بلایا و مصائب، نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ تعاون در هنگام ابتلای به بلایا و مصائب، تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی در عصر کرونا برای جوامع اسلامی، جهان پساکرونا و سناریوهای جدید سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام است و اعضای هیئت علمی علوم انسانی و هنر می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار با شماره 02147353609 و یا 09352809654 تماس بگیرند.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی محمد قمی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی هیئت های اندیشه ورز معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی علمی علوم انسانی و هنر بلایا و مصائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در حاشیه رویداد روز جهانی مالکیت فکری، توافق‌نامه‌ای میان معاونت فناوری وزارت علوم و مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با موضوع گسترش همکاری و مشارکت طرفین با هدف ترویج، فرهنگسازی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی های فکری ایجاد شده در وزارت علوم به امضا رسید.

این توافق نامه با توجه به اهمیت نشانه‌های جغرافیایی و طرح‌های صنعتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با عنایت به ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی دکتر سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نمایندگی دکتر شقایق حق جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری منعقد شد.

تهیه اسناد سیاستی و فرایندهای اجرایی مدیریت دارایی های فکری در وزارت علوم و مجموعه های تابعه، توسعه و ترویج و ظرفیت‌سازی سرمایه‌های انسانی مدیریت زنجیره ارزش توسعه و مدیریت فناوری با تأکید بر مدیریت دارایی‌های فکری از مسیر آموزش و تامین محتوای مکتوب و چندرسانه‌ای،تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، تسهیل در خصوص بسترسازی برای بهره برداری از دارایی های فکری، راه اندازی نشریه تخصصی مالکیت فکری، پیگیری راه اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی مالکیت فکری در حیطه های تخصصی مدیریت، اقتصاد و فناوری های نوین مالکیت فکری از زمینه های همکاری این دو نهاد به شمار می رود.

در این توافقنامه وزارت علوم متعهد به راه اندازی واحد مالکیت فکری در دانشگاه، پژوهشگاه ها و پارک ها و پیاده سازی و راهبری سامانه نان در حوزه مالکیت فکری و ایجاد ارتباطات بین سامانه با هماهنگی مرکز توسعه فناوری های راهبردی شده است. همچنین همکاری فنی در سیاستگذاری و تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها و پژوهشگاه، همکاری در جهت طراحی و پیاده سازی فرایند ساز و کار ارزش گذاری دارایی های فکری از تعهدات معاونت علمی به شمار می رود.

کد خبر 6090889 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود