Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا محمدحسین از هنرمندان به نام نقاشی قهوه‌خانه ای، تابلوی عاشورایی «کآرام جان می‌رود» را از آغاز محرم تا روز اربعین‌حسینی در فضای باز فرهنگ‌سرای رسانه به صورت زنده برای عزاداران حسینی ترسیم می‌کند.

این اثر پس از پایان به صورت یک محصول هنری به مزایده گذاشته می‌شود و عواید حاصل از فروش آن، برای نذری در اربعین سید و سالار شهیدان هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، این نقاشی قابلیت پرده‌خوانی در مراسم عزاداری سال‌های آینده را نیز خواهد داشت.

محمدرضا محمدحسین از شاگردان استاد عباس بلوکی‌فر است. او تاکنون بیش از ۲۵پرده عاشورایی برای اماکن مذهبی نظیر تکیه پایین تجریش، تکیه بالا تجریش، نخل کاشانک، حسینیه ائمه اطهار کشیده و در طراحی و تکمیل پرده‌های عاشورایی فراوانی نیز حضور داشته است. این هنرمند عرصه تجسمی تاکنون بیش از ۱۰ نمایشگاه در تهران برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از اجرای زنده نقاشی «کآرام جان می‌رود» می‌توانند از اول شهریور تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به فضای باز فرهنگ‌سرای رسانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نگارگری ایرانی عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد