Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین درباره تکمیل پروژه پل امام رضا(ع) گفت: با مصوبه‌های انجام شده و پیگیری‌های لازم امیدواریم که این پروژه تا دهه فجر تکمیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی استان قزوین اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره استان دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات باید تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه آب طالقان، سد نهب، سد بالاخانلو و جاده قزوین-طالقان در اولویت پروژه‌های نیمه کاره قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار قزوین درباره پروژه پل امام رضا علیه السلام ابراز کرد: با توجه به مشکلات زیست محیطی که وجود داشت و مصوبه‌ای که شورای عالی معماری شهرسازی باید طرح و بازنگری می‌کرد، اقدامات مربوطه انجام شده است.

فرخزاد تاکید کرد: با توجه به مصوبه اخیر شورای عالی معماری شهرسازی و تصویب شورای ترافیک استان قزوین، پروژه پل امام رضا(ع) به تصویب رسید و این مصوبه مبنی بر این است که این پروژه با تغییراتی اجرایی شود.

این مقام مسئول درباره تکمیل پروژه پل امام رضا(ع) گفت: با مصوبه‌های انجام شده و پیگیری‌های لازم امیدواریم که این پروژه تا دهه فجر تکمیل شود.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه پل امام رضا تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد