Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:22:09 GMT

ذواالفقاری: هنوز تصمیم نهایی برای اربعین اتخاذ نشده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۸۳۰

ذواالفقاری: هنوز تصمیم نهایی برای اربعین اتخاذ نشده است

‍‍‍‍‍‍

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: برگزاری اربعین به شرایط بستگی دارد و قرار شده وزارت امور خارجه و سفارت ما در عراق، ظرف روزهای آینده، مذاکراتی را با طرف عراقی داشته باشند تا از تصمیم نهایی دولت عراق مطلع شویم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملّی مبارزه با کرونا و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس توافق وزارت صمت و بسیج، مقرر شد تولید ماسک با قیمت مناسب به بسیج سپرده شود و بسیج هم این موضوع را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری: پیش‌بینی‌های لازم برای ایام اربعین را خواهیم داشت

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا این بود که دستگاه‌ها نسبت به تهیه برنامه یکساله خود برای همزیستی با کرونا اقدام کنند، در جلسه امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی، شیوه‌نامه یکساله همزیستی با کرونا را مطرح کردیم تا دستگاه‌ها بر اساس آن اقدام کنند، البته این شیوه‌نامه باید به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا برسد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار داشت: در جلسه امروز بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری تأکید شد و از همه هیئات، مداحان اهل‌بیت(ع) و علما درخواست داریم تا دقت زیادی به خرج دهند تا مشکلی پیش نیاید. تأکید داریم حتماً مراسم‌ها در فضای سرباز برگزار شود و همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که فضاهای خود را در اختیار هیئات قرار دهند.

ذوالفقاری در ادامه گفت: پیشنهاداتی برای تقویت وزارت بهداشت و کادر درمان و نیز تشویق نیروهای خادم به همکاری ارائه کرده‌ایم.

وی درباره برگزاری پیاده‌روی عظیم و میلیونی اربعین نیز بیان کرد: با مقامات کشور عراق برای تعیین تکلیف مراسم اربعین سال جاری، وزارت بهداشت دو کشور نقطه‌نظرات جدی درباره این موضوع دارند. قبلا هم اعلام کرده‌ایم که برگزاری اربعین به شرایط بستگی دارد و قرار شده وزارت امور خارجه و سفارت ما در عراق، ظرف روزهای آینده، مذاکراتی را با طرف عراقی داشته باشند تا از تصمیم نهایی دولت عراق مطلع شویم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تأکید کرد: پیش‌بینی ما این است که شرایط برای برگزاری راهپیمایی اربعین مناسب نیست اما به هر حال نمی‌توانیم با صراحت اعلام کنیم که مراسم امسال برگزار می‌شود یا خیر.

ذوالفقاری عنوان کرد: حتی اگر مراسم اربعین برگزار نشود، تعدادی از موکب‌داران را در ایام اربعین به‌طور نمادین برای حفظ سلامت به عراق خواهیم فرستاد؛ هنوز تصمیم قطعی درباره اربعین گرفته نشده و این موضوع در جلسات آینده روشن می‌شود.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پیاده روی اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین بیشتر بخوانید... روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم واژه های کاربردی مرتبط پیاده روی اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد ۲ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۳ تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» ۴ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۵ قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود ۶ روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم ۷ امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی ۸ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت مهمترین اخبار سیاسی گفت‌وگو با حسین مرعشی: بعید می‌دانم لاریجانی کاندیدا شود/ نظر کارگزاران درباره آخوندی امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است معاون وزیر کار: زمان اجرای مصوبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن را هنوز نمی‌دانیم؛ بستگی به مصوبه دولت دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیاده روی اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین پیاده روی اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین معاون امنیتی و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی