Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:18:43 GMT

بیانیه پایانی نشست رهبران فلسطین درباره خیانت امارات

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۱۸۴۲

بیانیه پایانی نشست رهبران فلسطین درباره خیانت امارات

‍‍‍‍‍‍

رهبران فلسطینی در بیانیه پایانی نشست خود درباره توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی آن را تکمیل طرح ضد فلسطینی معامله قرن دانستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  المیادین، رهبران فلسطینی در بیانیه پایانی نشست رام‌الله درباره توافق امارات با صهیونیست‌ها از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواستند تا مسئولیت کامل دفاع از قطعنامه های سران کشورهای عربی و اسلامی را به ویژه در ابتکار صلح عربی و عدم خروج از قطعنامه های قانونی و بین المللی درباره مسئله فلسطین را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبران گروه های فلسطینی تاکید کردند تنها سازمان آزادی بخش فلسطین می‌تواند درباره ملت فلسطین صحبت کند.

حاضران در نشست مذکور با صدور بیانیه‌ای اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم و رد کرده و از ابوظبی خواستار صرف نظر از اشتباه خود شدند.

حاضران در این نشست تاکید کردند که توافق سه جانبه اماراتی-صهیونیستی-آمریکایی طرح ضد فلسطینی موسوم به «معامله قرن» آمریکا را تکمیل می‌کند که ما آن را قاطعانه و به صورت کامل رد و مخالفت خود را با آن اعلام کرده ایم.

مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید استعمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیمانتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند

در این بیانیه بر موضع تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین با تبعیت از گزینه دستیابی به یک صلح عادلانه و جامع تأکید شده است.

رهبران گروه های فلسطینی بر اهمیت فعال سازی مقاومت مردمی و حق ملت فلسطین برای دفاع از خود و سرزمین و مقدسات خود تاکید کرد.

ابومازن٬ رئیس تشکیلات خودگردان در این نشست تاکید کرد که مردم فلسطین یک واحد یکپارچه هستند و از آنچه که رخ داده و یاوه‌گویی‌هایی که شده، ترس و نگرانی ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که تنها فلسطینیان می‌توانند به نمایندگی از کشورشان سخن بگویند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اسرائیل فلسطین بیشتر بخوانید... مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اسرائیل فلسطین پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ الجزیره: آمریکا روز پنج‌شنبه از ایران به رئیس شورای امنیت شکایت می‌کند ۲ بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد ۳ بیانیه مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آینده منتشر می‌شود ۴ عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم ۵ عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد ۶ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت ۷ کودتای ارتش در مالی / رئیس جمهور مجبور به کناره‌گیری شد ۸ الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد مهمترین اخبار بین الملل توسل آمریکا به مکانیسم ماشه چگونه می‌تواند تغییرات مهم در شورای امنیت ایجاد کند؟ مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است معاون وزیر کار: زمان اجرای مصوبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن را هنوز نمی‌دانیم؛ بستگی به مصوبه دولت دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اسرائیل فلسطین اخبار امارات اسرائیل فلسطین ملت فلسطین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

به گزارش «نماینده»، محسن دهنوی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم.خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه