Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه آمار دقیقی از مجالس خانگی عزاداری‌ محرم نداریم، گفت: در صورت حضور در این مجالس حتما باید فاصله‌گذاری رعایت شود.

دکتر آرش یلالی با اشاره به وضعیت زرد کرونا در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد:‌ همچنان مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. این نکات هم در وضعیت قرمز و هم در وضعیت زرد باید رعایت شوند تا بیماری کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن عزاداری‌های محرم، افزود: طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم عزاداری باید در فضای باز برگزار شود اما با توجه به شرایط گرم هوا، موضوع برگزاری مراسم در مکان‌های دارای سقف بالای چهار متر و با یک‌چهارم ظرفیت در ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح شده و در حال بررسی است.

یلالی بیان کرد: همچنین طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، پذیرایی در مراسم ممنوع است؛ برخی نیز عنوان می‌کنند که پک‌های بسته‌بندی توزیع می‌کنند که این موضوع نیز باید توسط ستاد استانی مدیریت کرونا ابلاغ شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم خانگی، تصریح کرد: احصای مجالس خانگی امکان‌پذیر نیست؛ آمار دقیقی از این مجالس نداریم و امکان پایش دقیق آن‌ها نیز قابل انجام نیست.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در صورت حضور در این مجالس حتما باید فاصله‌گذاری رعایت شود و حتما ماسک بزنند./ ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان

هوای سه شهر خوزستان روز دوشنبه طبق آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک تنفسی قرار گرفت و پیرو این آلودگی، مدارس چهار شهرستان استان غیرحضوری شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد