Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین معبودی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: افزود: اعضای کانون ها با هماهنگی هیات‌های مذهبی ضمن حفظ هویت سازمانی و با رعایت اخلاق و منش حسینی در مراسم مذهبی حضور یافته و نسبت به تسهیل روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در بین عزاداران اقدام می‌کند.

او با بیان اینکه این طرح از ۳۰ مرداد تا ۱۱ شهریور به مدت ۱۳ روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: انسجام‌بخشی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم و آشناسازی بیشتر جامعه با برنامه‌های جمعیت هلال احمر از اهداف این برنامه است که در قالب تیم‌های پنج نفره هیات‌های مذهبی پوشش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک، لوازم بهداشتی و تهیه اقلام موردنیاز شعب از این طریق، استفاده از پتانسیل‌های رسانه‌های استانی برای آگاه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های مجازی در انتشار نکات بهداشتی از جمله برنامه‌های طرح است.

وی تشریح کرد: اعزام تجهیزات امدادی و امدادگر به هیات‌های بزرگ مذهبی و هماهنگی با اداره تبلیغات اسلامی برای آموزش نکات پیشگیرانه از دیگر اقدامات جمعیت خواهد بود.

معبودی ادامه داد: هماهنگی با دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای تبلیغات آموزشی و محیطی، هماهنگی با هیات‌ها و حسینیه‌ها برای مشارکت اعضا ، هماهنگی با هیات‌ها و حسینیه‌ها در نصب پیام‌ها و پوسترهای آموزشی، توجیه اعضای مشارکت کننده و مواردی از این دست از اقدامات حوزه اجرایی است.

وی با اشاره به وظایف تیم‌های جمعیت هلال احمر در این طرح اظهارداشت: راهنمایی عزاداران جهت رعایت فاصله اجتماعی، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک و ارائه توصیه‌های بهداشتی و آموزشی به عزاداران از جمله این وظایف می‌باشد.

برچسب‌ها ماسک محرم ۹۸ اردبیل بهداشت و سلامت سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک محرم ۹۸ اردبیل بهداشت و سلامت سازمان امداد و نجات هلال احمر ماسک محرم ۹۸ اردبیل بهداشت و سلامت سازمان امداد و نجات هلال احمر هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول خواسته صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: وجود مراکز علمی معتبر و مقاطع علمی بالا در هر منطقه‌ای به‌طور قطع اسباب رشد علمی و پژوهشی آن منطقه را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی امروز اردبیل با وجود مراکز علمی و پژوهشی قوی دارای اساتید توانمند بوده و درجه علمی قابل توجهی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل افزود: علم‌آموزی مقدس است و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم‌آوری زمینه علم‌ آموزی برای قشر بانوان است و به ‌طور قطع تلاش دشمنان برای وارونه‌نمایی این مساله محکوم به شکست است.

خواسته بیان کرد: زنان در حرکت به سمت تمدن اسلامی ایران و ظهور حرکتی تاریخ‌ساز را رقم می‌زنند و با کسب علم و دانش، داشتن اصالت فکر و اندیشه‌ای وسیع می‌توانند در جامعه منشا خدمات بزرگی باشند.

وی گفت: امروزه ضرورت حضور بانوان متدین و مذهبی و متخصص در علوم دینی بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود تا افکار مغرضانه یاوه‌گویان غربی را تبیین کرده و چهره واقعی آنها را رسوا کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه های اردبیل تصریح کرد: نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران با سیاست پرورش مادران متدین و مذهبی و به تبع آن تربیت فرزندان صالح و شایسته به منظور پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از حرمت خون پاک شهدای عزیز از سال ۱۳۷۶ در استان اردبیل راه‌اندازی شده و رفته رفته در ۶ شهرستان توسعه یافته است.

حجت الاسلام خواسته بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار طلبه خواهر در استان در مقاطع سطح ۲ کارشناسی و سطح ۳ کارشناسی ارشد مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

وی اظهار کرد: مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل به عنوان بزرگترین واحد حوزوی خواهران شمالغرب کشور به مدیریت حضرت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در مقاطع سطح دو کارشناسی و سطح سه کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند که به حول و قوه الهی و تلاش همکاران مدیریت استان امسال موفق شدیم مجوز اجرای مقطع سطح چهاردکتری در رشته تفسیر تطبیقی را از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور دریافت کنیم.

کد خبر 6100142

دیگر خبرها

  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • برنامه‌های جشن هیات‌های مذهبی برای حضرت معصومه(س) اعلام شد
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم