Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال از ابراز محبت مردم ایران تشکر کرد و گفت که از این مسئله بسیار خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صحبت‌های شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال در برنامه فوتبال برتر، تحسین خیلی از اهالی فوتبال را برانگیخت و بسیاری او را فردی جنتلمن خطاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی افراد خواستار ادامه حضور دیاباته در فوتبال ایران و استقلال شدند.

دیاباته در گفت‌وگوی کوتاه خود با خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه خیلی‌ها او را جنتلمن دانسته‌اند، گفت: من از همه مردم ایران و مربیان تشکر می‌کنم. من روزهای خیلی خوبی را در ایران داشتم و خوشحالم که مردم به من علاقه‌مند هستند و این‌گونه درباره من صحبت می‌کنند. من هم ایرانی‌ها را دوست دارم.

وی در مورد اینکه آیا در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: در این باره صحبت کرده‌ام که نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه. ما فردا بازی حساسی داریم و تمرکزم را برای این بازی گذاشته‌ام. پس از پایان بازی‌های این فصل، صحبت خواهم کرد.

دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است!

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شیخ دیاباته بیشتر بخوانید... سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند واژه های کاربردی مرتبط شیخ دیاباته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۲ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۳ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۴ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۵ معاون حقوقی باشگاه استقلال: در مراجع قانونی پیگیر اتهام پرسپولیسی‌ها هستیم ۶ فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه ۷ بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند ۸ لژیونرهای جدید حریف پرسپولیس معرفی شدند مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود درویشیان: قرارداد ویلموتس مثل ترکمنچای بود/گزارش پرونده آماده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین: سرنوشت سادات و ملک‌حسین در انتظار بن‌زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ دیاباته شیخ دیاباته شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد

به گزارش همشهری آنلاین، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم.

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم. مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند.

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

کریمی خضرا، مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم گفت: سوژه امسال «نون خ» همان‌گونه که آقای فرجی گفت لبِ مرز بود. شاید برای دوستان سوال باشد وقتی درباره نماز قضای یکی از شخصیت‌ها صحبت می‌شد، برخی نکات چگونه طراحی شد؟ ما دیدیم که قصه‌ها با ظرافت طراحی شد. من در اولین جلسه‌ای که با آقای فرجی صحبت کردم برخی از این نکات مطرح شد. شاید فکر کنید این موارد سفارش سازمان بوده است اما کاملاً دغدغه خود آقایان فرجی و آقاخانی بود.

وی با اشاره مصدومیت عوامل این سریال با شوخی، اضافه کرد: در این سریال گروه جانبازان «نون. خ» را داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل روبه‌رو بودند. کریمی خضرا همچنین گفت: سازمان صدا و سیما در این دوره اراده محکمی در تولیداتش داشت و باید از این اراده استقبال کرد.

فرجی در پاسخ به اینکه نون خ فصل ششم هم خواهد داشت؟ اظهار کرد: درباره فصل ششم الان صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی گذاشتند که فصل پنجم ۵ پایان نون خ هست اما به نظرم هنوز صحبت کردن درباره فصل جدید زود است.

او درباره ساخت سینمایی این سریال نیز گفت: درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.

تهیه‌کننده «نون خ» درباره آسیب سعید آقاخانی و برخی عوامل سریال حین کار نیز بیان کرد: نزدیک به هفت نفر دست و پایشان شکست و آسیب جدی دیدند آقای آقاخانی هم آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتند و این اتفاق باعث شد ۱۰ روزی تعطیل شویم بعد ایشان برگشتند و البته نقششان هم تغییر کرد.

کد خبر 848372 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم