Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع پویا و پرسشگر می‌تواند موجب رشد و توسعه ورزش همگانی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدارسیون ورزش‌های همگانی، عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های همگانی ضمن اشاره به پویایی مجمع عمومی فدراسیون اظهار داشت: مجمع پویا و پرسشگر می تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش همگانی کشور شود و از این رو معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی از حضور روسای هیئت‌های استانی در هیئت رئیسه فدراسیون حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با تاکید ضرورت تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده به ورزش‌های همگانی، خاطر نشان کرد: حتی اگر بودجه 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده و تمامی بودجه‌های قانونی و دولتی ورزش های همگانی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد در نسبت با جمعیت 83 میلیونی کشور، باز با کمبود روبرو است.

وی افزود: بودجه‌های قانونی و دولتی ورزش‌های همگانی، پاسخگو حجم جمعیت نیست و همان طور که در برنامه‌های راهبردی فدراسیون دیده شده بود، ضرورت بهره گیری از سایر نهادهای مالی و سایر ارگان‌هایی که می‌توانند به ورزش همگانی کمک کنند الزامی است.

احمدی ضمن اشاره به صیانت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از بودجه این فدراسیون یادآور شد: معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی نه تنها از میزان بودجه صیانت کرده، بلکه تمام تلاش خود را برای افزایش آن انجام داده است.

وی با بیان اینکه کرونا منجر به توقف و تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزش قهرمانی شده است، افزود: هرچند ورزش قهرمانی در سراسر جهان تعطیل شده است، اما ورزش همگانی و ضرورت حفظ تندرستی و سلامت با ورزش بیش از پیش به چشم می‌خورد.

عبدالحمید احمدی در خاتمه یادآور شد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با همکاری معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی از ابتدای موج اول کرونا در کشور با رویکرد تندرستی و حفظ سلامت با ورزش برنامه‌های بسیار متنوعی را ارائه کرده است که در نهایت تقدیر سازمان بهداشت جهانی را در پی داشت.

ملایی: پویش «آماده باش» تمام ظرفیت‌های فدراسیون همگانی را به فعلیت تبدیل کرد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش همگانی بیشتر بخوانید... مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد واژه های کاربردی مرتبط ورزش همگانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۲ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۳ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۴ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۵ معاون حقوقی باشگاه استقلال: در مراجع قانونی پیگیر اتهام پرسپولیسی‌ها هستیم ۶ فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه ۷ لژیونرهای جدید حریف پرسپولیس معرفی شدند ۸ بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود درویشیان: قرارداد ویلموتس مثل ترکمنچای بود/گزارش پرونده آماده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین: سرنوشت سادات و ملک‌حسین در انتظار بن‌زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش همگانی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش فدراسیون ورزش های همگانی مجمع عمومی فدراسیون توسعه ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس سمنان برای جذب اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در مجموعه دفاع مقدس سمنان با موضوعات مختلف برای تمام اقشار سنتی مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای نشاط اجتماعی «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنجشنبه هر هفته در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در این مراسم ویژه حضور پیدا کنند.

مطهری با بیان اینکه تلاش داریم با برنامه‌هایی مانند ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی و… حال و هوای جبهه و مقر قائمیه فرزندان استان سمنان در دوران دفاع مقدس را بازسازی کنیم، گفت: این موضوع به یاد آوری رشادت‌های رزمندگان استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نخستین «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مردم و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس افتتاح می‌شود، گفت: از فردا هر هفته این برنامه جمعه‌ها دایر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: این برنامه شامل سه بخش صبحگاه مختصر، ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی می‌باشد که شروع و پایان ورزش صبحگاهی، روش ورزش کردن و رجزهایی که خوانده می‌شود تمامی آن الهام گرفته از دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 6095191

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی