Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@08:21:32 GMT

سینماهای سراسر کشور از ابتدای محرم تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۶۸۸

سینماهای سراسر کشور از ابتدای محرم تعطیل می‌شوند

همزمان با آغاز ماه‌های محرم و صفر سینماهای سراسر کشور از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم محرم تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با اعلام این خبر گفت: امسال سینماهای کشور نسبت به سال های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رجبی فروتن با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، افزود: بنیاد سینمایی فارابی مجموعه برنامه هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده که در هفته های پیش رو منتشر می شود.

وی گفت: گفت و گو با دست اندرکاران فیلم های عاشورایی، نشانه شناسی فیلم های عاشورایی از زبان منتقدان سینمایی، نماهنگ تولید شده بر اساس نماهای منتخب فیلم های عاشورایی و نیز تقدیر از دست اندرکاران فیلم های مروج و مبلغ فرهنگ عاشورا از جمله برنامه های پیش بینی شده بنیاد سینمایی فارابی است.

انتهای پیام/4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تعطیلی سینما اکران سینما محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش