Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@14:28:26 GMT

سينماهاي سراسر کشور از ابتداي محرم تعطيل است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۷۱۹

سينماهاي سراسر کشور از ابتداي محرم تعطيل است

خبرگزاری آریا- مدیرکل حوزه ریاست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گفت: همزمان با آغاز ماه های محرم و صفر سینماهای سراسر کشور از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم محرم تعطیل است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای سعید رجبی فروتن افزود: امسال سینماهای کشور نسبت به سال های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنیاد سینمایی فارابی مجموعه برنامه هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده که در هفته های پیش رو منتشر می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رجبی فروتن گفت: گفت و گو با دست اندرکاران فیلم های عاشورایی، نشانه شناسی فیلم های عاشورایی از زبان منتقدان سینمایی، نماهنگ تولید شده بر اساس نماهای منتخب فیلم های عاشورایی و نیز تقدیر از دست اندرکاران فیلم های مروج و مبلغ فرهنگ عاشورا از جمله برنامه های پیش بینی شده بنیاد سینمایی فارابی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سینما تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!