Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: با کمک نیکوکار مازندرانی، ۳۰ میلیاد تومان برای ساخت سر درب مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تخصیص یافت و احداث بنای آن آغاز شد؛ خیر دیگر نیز ۲۰ میلیاردتومان در آینده نزدیک کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار و شهامت شهدا و ایثارگران هستیم؛ باید با اجرای وظایف خود ادامه دهنده راه آنان باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به چهلمین سال دفاع مقدس، ستاد کشوری این بزرگداشت در اردیبهشت ماه امسال تشکیل شد و باید امسال از 100 هزار نفر از پیشکسوتان سطح کشور تکریم شود. در این زمینه کمیته‌ها و ستادهای شهرستانی تشکیل و کمیته‌های 15گانه استان نیز 150 مصوبه داشت که بخش زیادی از این مصوبات  اجرایی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه "مرکز فرهنگی دفاع مقدس از مراکز  مهم دربحث ترویج و آشنایی مردم با بحث ایثار و شهادت دلیرمردان تاریخ است" تصریح کرد: با کمک نیکوکار مازندرانی، 30 میلیاد تومان  برای ساخت سر درب مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تخصیص یافت و احداث بنای آن آغاز شد؛ خیر دیگر نیز 20 میلیاردتومان در آینده نزدیک کمک می‌کند. پنج میلیارد تومان دیگر نیز فرماندار  مرکز استان کمک کرد تا بخش مربوط به فاو محوطه‌سازی و دیوار حائل نیز با کمک آب منطقه‌ای ایجاد شود.

داوری اولیه نخستین دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس آغاز شد برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود در 40 سالگی دفاع مقدس چه باید گفت، چه باید نوشت؟

ملکی گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در سال جاری چهار میلیارد تومان اعتبار بیشتر تخصیص داده و با پیگیری مجمع نمایندگان، 10 میلیارد تومان توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان به این امر اختصاص  داده شد.

وی افزود: بسیج سازندگی با اقتدار وارد عمل شده و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس مازندران در هفت تپه قرار است در این مرکز فرهنگی برگزار شود و در آینده نزدیک جشنواره گلریزان نیز با حضور خیران بزرگ استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

ملکی ادامه داد: مازندران دارای دو هزار و 300 آزاده است که تاکنون 15کتاب با کمک کنگره و حفظ آثار  برای این افراد نوشته شد. همچنین 250 کتاب شهدا و رزمندگان  تا کنون منتشر شده و 50 کتاب دیگر نیز در نوبت انتشار و توزیع در بازار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تلاش داریم در 60 هکتار مساحت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با ایجاد دو سد اروند، هفت تپه، مرز اروند و فاو را بازسازی کنیم که در یک یا دو سال آینده ساری مرکز فرهنگی بزرگ در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/682/س

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... داوری اولیه نخستین دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس آغاز شد برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود در ۴۰ سالگی دفاع مقدس چه باید گفت، چه باید نوشت؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... داوری اولیه نخستین دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس آغاز شد برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود در ۴۰ سالگی دفاع مقدس چه باید گفت، چه باید نوشت؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۲ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۳ رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد ۴ تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت ۵ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۶ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۷ یاسوج| عضو کمیسیون آموزش مجلس: بخشی از شهریه مدارس غیر دولتی و کلاس‌های فوق برنامه به خانواده‌ها برگشت داده شود ۸ کردستان| تامین امنیت پایدار مرزهای غرب کشور در سخت‌ترین شرایط+تصاویر مهمترین اخبار استانها ضربه وزارت اطلاعات به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرج / فعالیت متهمان در ۸ استان / دستگیری ۲۰ نفر ‌از اعضای اصلی باند‌ برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی برنامه نمایندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات / جمع‌آوری امضا برای تصویب طرح "جرم‌انگاری" شور حسینی تعطیل‌پذیر نیست / «محلات حسینی» ابتکار مردم خراسان رضوی در ایام کرونا + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران مرکز فرهنگی دفاع مقدس میلیارد تومان برگزار می شود دیگر نیز آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است