Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:31:42 GMT

چانه‌زنی چلسی برای خرید هاورتز

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۸۴۱

چانه‌زنی چلسی برای خرید هاورتز

هر هفته اخبار متفاوتی از پیشنهاد باشگاه چلسی برای جذب هاورتز به گوش می‌رسد و این بار چلسی به‌جای ارائه پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی، حاضر به پرداخت ۸۰ میلیون یورو شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه چلسی بار دیگر پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن کای هاورتز به باشگاه لورکوزن ارسال کرد اما این بار هم مبلغ ارائه‌شده با آنچه لورکوزن می‌خواهد تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی در نظر دارد که با مبلغ ۶۵ میلیون هاورتز را خریداری کند. البته آبی‌های لندن ۲۰ میلیون نیز به‌عنوان پاداش و مزایا برای این انتقال در نظر گرفته‌اند.

آلمانی‌ها پیش‌ازاین اعلام کرده بودند که با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو حاضر به فروش هاورتز نخواهند بود اما چلسی که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد، چندین پیشنهاد متفاوت را با مبلغی کمتر از رقم درخواستی به این باشگاه ارائه کرده است.

گفته می‌شود که باشگاه چلسی با هاورتز به توافق شخصی رسیده است و تنها معضل در این میان، توافق میان دو باشگاه است. می‌توان با قطعیت گفت که باشگاه چلسی به‌شدت در تلاش است تا توافق نهایی حاصل شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، هاورتز گران ترین بازیکن آلمانی تاریخ خواهد شد.

دو ماه پیش بود که باشگاه چلسی مبلغی 62 میلیونی برای جذب تیمو ورنر از باشگاه لایپزیش پرداخت. البته رکورد انتقال آبی‌های لندن مربوط به کپا آریزابالاگا است که با مبلغی بالغ‌بر ۷۱ میلیون یورو به چلسی پیوست. انتقالی که در صورت پیوستن هاورتز به چلسی، دیگر گران‌ترین خرید تاریخ این تیم نخواهد بود.

کد خبر 439830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا چلسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث