Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:54:28 GMT

احساس امنیت از خود امنیت ارزشمندتر است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۸۶۷

احساس امنیت از خود امنیت ارزشمندتر است

‍‍‍‍‍‍

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه می‌توانیم با به تصویر کشیدن فعالیتها و تلاشهای شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، امید و روحیه به جامعه تزریق کنیم، گفت: "احساس امنیت از خود امنیت ارزشمندتر است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مجید قلی‌زاده در بزرگداشت روز خبرنگار در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: "امنیت" یکی از بی‌بدیل‌ترین نعمات خداوند متعال و این نعمت بزرگ بسترساز پیشرفتهای علمی، عملی، اخلاقی و انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم افزود: چون روز روشن است که نیروهای مسلح، حافظان امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند و در این میان نیروی انتظامی چون نگینی شفاف و درخشان می‌درخشد.

وی ادامه داد: ما در تمام شئونات زندگی با نیروی انتظامی سروکار داریم و به واسطه این ارتباط و تعامل مستمر، عملکرد نیروی انتظامی قابل ارزیابی است.

قلی‌زاده با اشاره به رضایت‌مندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی یادآور شد: مردم با وجود امنیت و آرامش در جامعه و بالاتر از آن احساس امنیت از عملکرد نیروی انتظامی اعلام و اظهار رضایت می‌کنند.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به نقش‌آفرینی‌های پلیس در شرایط مختلف مکانی و زمانی و خدمات‌دهی به مردم یادآور شد: در جریان وقوع سیل سال گذشته بسیاری از مردم به شخص بنده اعلام کردند نخستین گروه و افرادی که به داد مردم رسیدند، نیروهای پلیس بودند.

وی بیان کرد: زمانیکه ما در فضای مجازی دچار مشکل یا آسیب می‌شویم به پلیس فتا مراجعه می‌کنیم، در مسائل اقتصادی محل رجوعمان، پلیس اقتصادی است و در سایر شئونات پلیس را پناهگاه خود می‌دانیم.

قلی‌زاده با بیان اینکه "احساس امنیت از خود امنیت ارزشمندتر است،" گفت: خوشبختانه امروز شاهدیم که در کشور و جامعه ما امنیت و احساس امنیت بی‌بدیلی حاکم است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم هستیم، ادامه داد: نقش‌آفرینی نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت مراسمهای مختلف مذهبی و ملی بر کسی پوشیده نیست و در این میان همه ما می‌دانیم که نیروی انتظامی در برگزاری مراسم معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) نقش بی‌بدیلی دارد.

وی با اشاره به جمله فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر اینکه نیروی انتظامی سرباز فداکار مکتب امام حسین (ع) است، ادامه داد: به واقع سبزپوشان نیروی انتظامی در مراسم عظیم اربعین حسینی نقش سربازی برای سرور و سالار شهیدان و عاشقان امام حسین (ع) ایفا می‌کنند.

قلی‌زاده با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تزریق روحیه امید در جامعه خاطرنشان کرد: می‌توانیم با به تصویر کشیدن فعالیتها و تلاشهای شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، امید و روحیه به جامعه تزریق کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها "میزان الحراره" وضعیت جامعه هستند، عنوان کرد: اگر جامعه حالش خوب باشد یا تب و تاب داشته باشد، این رسانه‌ها هستند که می‌توانند وضعیت را به درستی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه شاهد ارتباط و تعامل مطلوب نیروی انتظامی با رسانه‌ها هستیم، خطاب به فرماندهان ناجا گفت: ان‌شاء‌الله شاهد تعاملات روزافزون و سازنده پلیس با رسانه‌ها باشیم.

قلی‌زاده متذکر شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه را از خود بدانید و از طرفی معتقدم که خبرنگاران نیز باید در عین حرفه‌ای‌گرایی به اصل امانت‌داری و حفظ منافع ملی معتقد و ملتزم باشند.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم با اقداماتمان، گوشه‌ای از زحمات و جان‌فشانی‌های سبزپوشان نیروی انتظامی را منعکس کنیم.

رئیس پلیس کشور: اصحاب رسانه دوشادوش نیروی انتظامی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار رسانه‌های داخلی رسانه پلیس بیشتر بخوانید... رئیس پلیس کشور: اصحاب رسانه دوشادوش نیروی انتظامی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است اشتری: "خبرنگاران" بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس پلیس کشور: اصحاب رسانه دوشادوش نیروی انتظامی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است اشتری: "خبرنگاران" بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده‌اند واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار رسانه‌های داخلی رسانه پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ امکان آموزش حضوری در ۳۵ درصد مدارس/چگونگی حضور یک روز در میان دانش‌آموزان ۲ طلافروش با فشردن یک دکمه سارقان مسلح را فراری داد ۳ سقوط دلخراش و مرگبار مرد میانسال روی نرده‌های تیز + تصاویر ۴ تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» ۵ پشت‌پرده اصرار استانداری تهران برای وصل کردن "بندپی" به فیروزکوه چیست؟! ۶ آیا مجلس یازدهم به "مسئله جمعیت" مورد تأکید رهبری توجه می‌کند؟! ۷ گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! ۸ آغاز کنکور ۹۹ با داوطلبان گروه هنر مهمترین اخبار اجتماعی درویشیان: قرارداد ویلموتس مثل ترکمنچای بود/گزارش پرونده آماده است آمار جان‌‌باختگان کرونا از مرز ۲۰۰۰۰ نفر گذشت/فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اشتری: ابهت اراذل و اوباش را می‌شکنیم کلاس دانش‌آموزان مناطق قرمز مجازی است/زمان کلاس‌های غیرحضوری ۳۰ دقیقه مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار رسانه های داخلی رسانه پلیس روز خبرنگار رسانه های داخلی رسانه پلیس مدیرعامل خبرگزاری تسنیم سبزپوشان نیروی انتظامی نیروی انتظامی احساس امنیت اصحاب رسانه قلی زاده رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد