Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تقوی گفت: گروه جهادی محسنین در دهه اول محرم در قلعه گنج برنامه‌های بلندمدت فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی را در دستور کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز گروه جهادی متشکل از ۱۸ نفر از طلاب حوزه علمیه قم با حضور در شهر کرمان و زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزم سفر به قلعه گنج کردند تا در دهه اول محرم به خدمت رسانی به مردم محروم این منطقه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن تقوی مسئول گروه جهادی محسنین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی محسنین متشکل از ۱۸ نفر از طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم است که عمدتاً در مراکز تخصصی فقه و اصول مشغول تحصیل هستند.

وی در ارتباط با نحوه تشکیل گروه جهادی محسنین توضیح داد: در گذشته برخی از اعضای این گروه جهادی در قالب گروههای دیگر در منطقه قلعه گنج فعالیت داشتند اما با توجه به پایان ماموریتها و دغدغه ای که افراد جهت حل مشکلات باقی مانده در این منطقه داشتند؛ گروه جهادی محسنین با تجمیع این نیروها شکل گرفت.

مسئول گروه جهادی محسنین افزود: در قلعه گنج برنامه‌های بلندمدت فرهنگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی در دستور کار این گروه است که در شروع کار به مدت ۱۰ روز در دهه اول ماه محرم در این شهرستان حضور داریم.

تقوی اظهار کرد: امروز بعد از زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی و بازدید از موزه دفاع مقدس و حضور در بیت الزهرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت قلعه گنج حرکت می کنیم.

وی عنوان کرد: دهه اول محرم  علاوه بر برپایی مراسم های عزاداری اباعبدالله، رزمایش کمک مومنانه، همچنین تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت با اجرای طرح هر بیمارستان یک هیات نسبت به عزیزان انجام وظیفه می کینیم.

مسئول گروه جهادی محسنین با بیان این که محور اصلی کار تبلیغی است، توضیح داد: در تلاشیم تا بحث های محرومیت زدایی را بیشتر در قالب نهضت مطالبه گری  با همکاری مردم و مسئولان منطقه انجام شود.

تقوی ادامه داد: قلعه گنج هم نسبت به فضاهای فرهنگی منطقه و هم عنایت ویژه ای حضرت آیت الله خامنه ای نسبت به آن منطقه داشتند و با توجه به اینکه چند سالی است به عنوان پایلوت اقتصادی مقاومتی قرار داده شده و خدماتی انجام شده طبیعتا در بحث های فرهنگی هم نیاز بود که اقدامات موثری مثل قبل و در ادامه اقدامات گذشته انجام شود که دو بال اقتصادی و فرهنگی منطقه رشد کنند.

وی با بیان این که دهه اول محرم و شب شام غزیبان پایان کار ما در منطقه است، عنوان کرد: عملیات روانی دشمن این است که این صاحبان اصلی انقلاب را به دلیل مشکلات اقتصادی از کاروان انقلاب جدا کند از این رو حرکت گروههای جهادی به دنبال خنثی سازی این اهداف است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محرومیت زدایی دهه اول محرم قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد