Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از بسته شدن پرونده موکلش در روزهای آینده خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژان پیِر مهان گفت: پرونده‌ای که مدتی قبل توسط دادستانی سوئیس در مورد جانی اینفانتینو گشوده شده بود به زودی بسته می‌شود.

 دادستانی سوئیس 3 هفته قبل از آغاز روند تحقیقات درباره رئیس فیفا به اتهام تحریک دادستان‌های این کشور جهت سوء‌استفاده از اختیارات‌شان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن سپ بلاتر، رئیس پیشین فیفا خواهان برکناری فوری اینفانتینو توسط کمیته اخلاق شد.

وکیل رئیس فیفا اظهار داشت: هیچ مشکلی برای ملاقات با یک وکیل حتی به صورت غیر رسمی وجود ندارد. این یک پرونده معمولی است که هیچ تخلفی در آن دیده نمی‌شود. اطمینان کامل دارم که این پرونده به زودی بسته می‌شود.

فیفا: اینفانتینو همچنان رئیس فیفا است

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) فیفا بیشتر بخوانید... بلاتر: اینفانتینو باید از سمت ریاست فیفا کنار گذاشته شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بلاتر: اینفانتینو باید از سمت ریاست فیفا کنار گذاشته شود واژه های کاربردی مرتبط جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) فیفا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۲ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۳ معاون حقوقی باشگاه استقلال: در مراجع قانونی پیگیر اتهام پرسپولیسی‌ها هستیم ۴ بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند ۵ فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه ۶ لژیونرهای جدید حریف پرسپولیس معرفی شدند ۷ مالکوم: در زنیت آزادتر از بارسلونا هستم/ با آزمون کمی در زمین حرف می‌زنیم ۸ قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود درویشیان: قرارداد ویلموتس مثل ترکمنچای بود/گزارش پرونده آماده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانی اینفانتینو رئیس فیفا فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا فیفا رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

به گزارش اعتماد، مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.

کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.

این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.

 قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.

در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏