Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:06:57 GMT

«منقطع موازی» متقاضی جشنواره فیلم کوتاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۲۹۸۴

«منقطع موازی» متقاضی جشنواره فیلم کوتاه تهران

فیلم کوتاه "منقطع موازی" به نویسندگی و کارگردانی رضا محبی نوری، پس از گذراندن مراحل فنی قرار است در نخستین تجربه نمایش خود، متقاضی جشنواره فیلم کوتاه تهران شود.

به گزارش ایسنا، رضا محبی نوری نویسنده،روزنامه نگار،فیلم نامه نویس و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پس از تجربه در حوزه مستند و تلویزیون ، در دومین تجربه فیلم‌کوتاه خود"منقطع موازی" را ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم فضایی روانکاوانه داشته و به یک بحران آشنا؛ اما کمتر پرداخته شده در زندگی های امروزی می پردازد که در آن بازیگرانی چون  میلاد آریا فر ، مبینا طبایی ، صبا قاضی و سید مهدی موسوی تبار به ایفای نقش پرداخته ‏اند.

در خلاصه این کار آمده است:"اون از چیزایی خوشش میومد و باهاش کیف می کرد، که من حتی روم نمیشه راجع بهش با کسی حرف بزنم..."

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده ،کارگردان و تهیه کننده : رضا محبی نوری، دستیار کارگردان : محمد امین اردوخانی، مدیر فیلم برداری: سید محمد سجادیان، دستیار اول فیلمبردار: امید صیدی، گروه فیلم برداری: شایان ترابیان – ابراهیم کیانی، تدوین : امید میرزایی، دستیار تدوین : سمیرا قنبری، موسیقی : هدایت احمد زاده، صداگذاری : مهرداد جلوخانی ، مدیر تولید: محمد امین اردوخانی، عکس: سید مهدی موسوی تبار، مدیر صدا برداری : امید قربانی ، دستیار صدا: پدرام رمضان پور، گریم : نگین طهوری – سعیده رحیمی آشتیانی، منشی صحنه : رها بهاران، طراح صحنه و لباس: صبا قاضی، طراح گرافیک : سید مهدی موسوی تبار، تولید : حسین رنجبر – نعمت صمدی، مجری طرح: موسسه ابر سپید و مشاور رسانه ‏ای: فاطمه آذری

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران