Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@20:39:15 GMT

سینماهای کشور از پس فردا تطعیل است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۱۸۹

سینماهای کشور از پس فردا تطعیل است

سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی عنوان کرد که فارابی مجموعه برنامه‌هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در فضای مجازی در ایام محرم آماده کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گفت: امسال سینماهای کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی فروتن با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، افزود: بنیاد سینمایی فارابی مجموعه برنامه‌هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده است که در هفته‌های پیش رو منتشر می‌شود.

وی در پایان گفت: گفت‌وگو با دست‌اندرکاران فیلم‌های عاشورایی، نشانه‌شناسی فیلم‌های عاشورایی از زبان منتقدان سینمایی، نماهنگ تولید شده بر اساس نماهای منتخب فیلم‌های عاشورایی و نیز قدردانی از دست‌اندرکاران فیلم‌های مروج و مبلغ فرهنگ عاشورا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد سینمایی فارابی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین ماه محرم سینما بنیاد سینمایی فارابی اباعبدالله الحسین عاشورا مراسم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت