Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@06:56:02 GMT

جولان معتادان متجاهر در سایه کم کاری متولیان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۵۰۳

جولان معتادان متجاهر در سایه کم کاری متولیان

جولان معتادان متجاهر در مکان‌های عمومی به ویژه پارکهای سطح شهر سنندج، دستاویزی شد برای به نگارش درآوردن یادداشت پیش رو، که شاید متولیان امر اقدامی عاجل انجام داده و سامانی به وضع موجود دهند.

در این روزها برخی از کمپ‌های ترک اعتیاد تعطیل شده و همچنین کرونا بهانه‌ای شده برای کم کاری برخی از مدیران دستگاههایی که در ارتباط با پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند شده است و این کم کاری امروز به معضلی برای شهر سنندج تبدیل شده، معتادان به صورت جمعی در سطح شهر  و مکان‌های عمومی مشغول مصرف مواد مخدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در این‌میان زنان دختران زیادی هم در میان معتادان وجود دارند که دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد.

پیرامون اعتیاد و مواد مخدر مطالب بسیاری عنوان شده است و این پدیده خانمان سوز بنیاد بسیاری از خانواده‌ها را تخریب کرده است و امروز شاهد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در کشور هستیم که ریشه اصلی این آسیب ‌ها، پدیده شوم اعتیاد است.

در کشور ما دستگاههای متعددی متولی امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد هستند و متاسفانه در چند سال گذشته بنابر دلایل مختلف همچون نبود مدیریت واحد بسیاری از دستگاههای متولی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و با بهانه‌های متعدد از کمبود اعتبارات و عدم همکاری سایر اعضا گله‌مند هستند و نتیجه چنین می‌شود که امروز شاهد جولان معتادان متجاهر در سطح شهرها هستیم این افراد بدون توجه شرایط موجود در مکان‌های عمومی مواد مخدر مصرف می‌کنند.

جولان معتادان متجاهر در سطح می‌تواند بستر افزایش اسیب‌های اجتماعی و بزهکاری را مهیا کند و در چنین شرایطی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم شده، توان کمک و یاری رساندن به این افراد را ندارند و همچنان که از گوشه و کنار و از کانالهای غیر  رسمی می‌شنویم که سرقت و بزهکاری افزایش یافته است.

حال برای سامان دهی و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرها باید دستگاههای متولی به ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان‌ها عزم را جزم نموده و دستگاههای متولی را پای کار بکشانند تا با این‌پدیده شوم برخود جدی شود و از گرفتار شدن جوانان در این باتلاق پیشگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان جولان معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان