Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: شناسایی سرمایه‌گذار برای احداث طرح پارک ملی پلی‌پروپیلن به فراخوان عمومی گذاشته شد.

به گزارش برنا از ایلام , جهانگیر رستم‌زاد با اعلام این خبرافزود: هیات امنای پارک پلی‌پروپیلن ایلام متشکل از استانداری ایلام، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام و شرکت توسعه صنایع تکمیلی و پایین‌دستی و استفاده حداکثری از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که پس از شناسایی و انتخاب متقاضیانی که از توانمندی مالی و فنی لازم برخودار باشند برای اجرای این طرح و واگذاری آن آمادگی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سرمایه‌گذاری در طرح پارک پلی‌پروپیلن ایلام شامل ۶ زون تولید، قالب تزریقی، فیلم و شیت، قالب بادی، پایپ، روکش محافظ و الیاف است.

بگفته رستم زاد  همه متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت مالی و تجربیات مفید مرتبط با موضوع فراخوان که دارای شرایط لازم بوده و تمایل به شرکت در فراخوان را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز پس از تاریخ درج این آگهی تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه آمادگی خود را برای شرکت در فراخوان به صورت مکتوب به نشانی دفتر پارک پلی‌پروپیلن واقع در ایلام، میدان خیام، بلوار شهید صدوقی، استانداری ایلام، دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی اعلام کنند.

وی همچنین آدرس دفتر این پارک را تهران دفتر طرح پارک پلی‌پروپیلن واقع در تهران به آدرس تهران، میدان شیخ بهایی شمالی، ضلع غربی میدان، ساختمان رایان ونک، پلاک ۱۸، طبقه هفتم، واحد ۷۰۵ کد پستی ۱۹۹۳۸۷۳۰۶۹ اعلام کرد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افراد متقاضی می‌توانند با در دست داشتن مدارک شامل لیست مربوط به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در ۱۰ سال گذشته، مستندات مربوط به تمکن مالی متناسب با اجرای این طرح در سه سال اخیر، مستندات مربوط به دارا بودن توان و تجربه مشابه مرتبط با موضوع آگهی، پیشنهادات نحوه مشارکت و هرگونه مستندی که بیانگر سرمایه‌گذار برای حضور در طرح‌های مورد اشاره در این فراخوان شرکت کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۱۴۱۰۵۱۳ و یا شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۹۲۲۹۴ تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام فراخوان پارک ملی پارک پلی پروپیلن طرح پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره

 به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، تلویزیون اسرائیل به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.
 

 دفتر نتانیاهو تصریح کرد: تصمیم به بستن «شبکه تحریکِ الجزیره» در دولت به ریاست نتانیاهو تایید شد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند وزرای حزب «اردوگاه رسمی» در جلسه رای دادن به تصمیم بستن الجزیره شرکت نکردند.

نتانیاهو پیش از این مدعی شده بود: «الجزیره به امنیت اسرائیل آسیب رساند، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر) شرکت کرد، علیه سربازان اسرائیل فتنه‌گری کرد و زمان حذف این بلندگوی حماس از اسرائیل فرا رسیده است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «شبکه الجزیره دیگر از اسرائیل پخش نخواهد شد و من قصد دارم بلافاصله طبق قانون جدید برای توقف کامل فعالیت این کانال اقدام کنم.»

شبکه الجزیره، متعلق به قطر، در هر دو بخش زبان عربی و انگلیسی خود از بیش از یک دهه پیش دارای دفاتر رسمی در اسرائیل است.

قطر با اسرائیل رابطه رسمی ندارد، اما در جریان جنگ جاری میانجی عمده در مذاکرات غیر مستقیم اسرائیل و حماس است.

دیگر خبرها

  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان (فیلم)
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • فیلم/ گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • (ویدئو) گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد