Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:59:57 GMT

پشت صحنه سریال تازه مسعود ده‌نمکی چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۶۳۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیمافیلم، سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی این روزها در حال تصویربرداری قرار دارد.

این سریال محصول مرکز سیمافیلم است و در حال حاضر تصویربرداری آنکه از اول مردادماه آغاز شده، در تهران ادامه دارد و تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی اولین فیلم از پشت صحنه این سریال رونمایی شده است.

فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

کد خبر 5003197 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال دادستان مسعود ده نمکی سیما فیلم فیلم کوتاه تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی نواحی فیلم مستند محرم 99 آلبوم موسیقی شبکه پنج سیما شبکه سه سیما سازمان صداوسیما مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • فیلم/ مرحوم مسعود اسکویی از زبان مسعود اسکویی
  • بارش باران بهاری و لطافت هوا در ایلام + فیلم
  • مسعود اسکویی درگذشت
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار