Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی ایران ظهر امروز برگزار شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی ایران ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در ساختمان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

از جمله حاضران در این مراسم که مدیریت آن بر عهده محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره‌کل هنر‌های نمایشی بود می‌توان به سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیرکل هنر‌های نمایشی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، امین مویدی مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، ابوالقاسم ایرجی عضو کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری، حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری، حسین مسافرآستانه دبیر سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مجید فروغی مدیر روابط‌عمومی معاونت امور هنری، پیمان شریعتی معاون اجرایی اداره‌کل هنر‌های نمایشی، حمید نیلی مدیرعامل سابق انجمن هنر‌های نمایشی، رضا بصیرت مدیرعامل جدید انجمن هنر‌های نمایشی، ارمغان بهداروند عضو هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی، مهدی شریفی بازرس انجمن هنر‌های نمایشی، جواد مستخدمی خزانه‌دار پیشین انجمن هنر‌های نمایشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم قادر آشنا در صحبت‌های کوتاهی گفت: قصدمان تکریم دوستان محترمی است که در دور پیشین مدت‌ها زحمت کشیدند و دوستان بزرگواری که قبول زحمت کردند تا در دور جدید در خدمت‌شان باشیم. از دوستانی که در دوره پیشین در انجمن هنر‌های نمایشی حضور داشتند سپاسگزارم و ان‌شاءالله که بتوانیم در جایی دیگر از حضورشان استفاده کنیم.

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سه مسئله مورد توجه در خصوص انجمن هنر‌های نمایشی ادامه داد: مسئله نخست ارتباط متشکل‌تر میان صف و ستاد است. مسئله دوم نظارت و انضباط دقیق‌تر در شرایطی که با منابع محدود و خواسته‌های بسیار مواجه‌ایم و نکته سوم انتقال تجربه میان اعضای پیشین و جدید است.

ابوالقاسم ایرجی عضو کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری نیز با اشاره به ویژگی‌های جامعه تئاتری کشور گفت: مد نظر داشتن یک چشم‌انداز و رعایت آیین‌نامه‌ها می‌تواند سرلوحه فعالیت‌های انجمن هنر‌های نمایشی ایران باشد.

امین مویدی رییس کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت هنری بیان کرد: متاسفانه در پایان هر سال با حجم عظیمی از بدهی و تعهدات در حوزه تئاتر مواجه‌ایم که اگرچه هر بار تسویه، اما سال بعد دوباره تکرار می‌شود، امیدواریم زمینه پرداخت به موقع تعهدات در حوزه تئاتر فراهم شود.

حسین مسافرآستانه دیگر سخنران این مراسم بود که با اشاره به آن‌چه مویدی گفته بود، تصریح کرد: اگر تعهدات اداره‌کل هنر‌های نمایشی به موقع پرداخت شود این حجم از بدهی پیش نخواهد آمد. این اداره‌کل ناگزیر از متعهد بودن در برابر هنرمندان است؛ تعهداتی که متاسفانه در پی عدم تامین اعتبار برهم انباشته می‌شوند. امید ما این است که تعهد همراه با تامین اعتبار باشد تا پرداخت تعهدات به تعویق نیفتد.

حمید نیلی آخرین سخنران مراسم تودیع و معارفه بود که بیان کرد: از اعتماد جناب آقای حسینی و شهرام کرمی برای حضور ۲ ساله در انجمن هنر‌های نمایشی سپاسگزارم. در این ۲ سال با درخواست و پیگیری شعب انجمن هنر‌های نمایشی در استان‌ها ۲ اتفاق مثبت رخ داد. یکی خصوصی‌سازی سالن‌ها و دیگری برقراری سامانه ثبت گروه‌ها. مورد سوم دادن اختیاراتی به انجمن‌ها در حوزه آموزش بود که امیدوارم محقق شود.

بخش پایانی این مراسم اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل پیشین و اعضای هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی و حکم مدیرعامل کنونی و اعضای هیات مدیره فعلی بود که توسط سیدمجتبی حسینی، قادر آشنا، ابوالقاسم ایرجی و حسین مسافرآستانه انجام شد.

اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنر‌های نمایشی به مدیرعاملی رضا بصیرت شامل حسین مسافرآستانه، حمید قبادی، ارمغان بهداروند و مجید فروغی هستند و مهدی شریفی و رضا بروزمندشاد به ترتیب در مقام بازرس و خزانه‌دار انجمن قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر ارشاد حسین مسافرآستانه کل هنر های نمایشی معاونت امور هنری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»

مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش رسا، مادر شهید معماریان در ابتدای مراسم ضمن بیان اینکه حاضر است برای حفظ حجاب کتک بخورد، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

همچنین در این مراسم سردار رادان با بیان اینکه قصه پرغصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین در مورد حجاب و عفاف است، گفت: امروز حجاب و عفافی که مورد تایید قرآن و قانون است با شبهات دشمن و خودی‌های نادان مورد هجمه واقع شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، خاکریز حق و باطل است، اظهار داشت: اگر دشمن در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسد به همه چیز رسیده است؛ اگر این خاکریز شکست خورد دیگر کسی باقی نمی‌ماند که در مقابل ظلم ایستادگی کند؛ دشمن برای اشاعه بی‌حجابی با برنامه ریزی عمل می‌کند، ولی در جبهه مقابل شاهد شک و تردید هستیم.

گفتنی در این مراسم پیام شفاهی آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام محی الدین مکارم فرزند ایشان در تمجید از خدمات سردار رادان و طرح نور نیروی انتظامی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد