Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از نشت‌یابی 2 هزار و 537 کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع این استان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو گفت: برای بهره‌برداری ایمن و پیشگیری از حوادث احتمالی، شرکت گاز زنجان به صورت مستمر نسبت به انجام عملیات نشت‌یابی اقدام می‌کند که با زحمات کارکنان بازرسی فنی در چهار ماه نخست امسال، 2 هزار و 537 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و 84 هزار و 571 عدد انشعاب نشت‌یابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انجام عملیات نشت‌یابی در قالب هفت گروه متخصص نشت‌یابی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته در سطح استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مهم‌ترین هدف از نشت‌یابی خطوط گاز را جلوگیری از بروز سوانح، بهره‌برداری ایمن از گاز طبیعی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی عنوان کرد و افزود: بازرسی‌های مستمر و نشت یابی اهمیت بسیار زیادی در برنامه‌های گاز استان داشته و انجام دقیق عملیات نشت‌یابی و بررسی مستمر خطوط و تاسیسات از به وجود آمدن حوادث ناگوار و هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.
احمدلو با بیان اینکه عملیات نشت‌یابی از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در21 شهر استان انجام شده که این تعداد معادل 43 درصد همه خطوط گازرسانی در استان است، تصریح کرد: علاوه بر این اقدام‌ها در 4 ماه نخست امسال، 84 هزار و 571 عدد انشعاب و عملک گاز، 407 ایستگاه گاز و 3 هزار و 951 حوضچه شیرآلات نیز در استان زنجان مطابق برنامه‌ریزی نشت‌یابی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز برای مشترکان و اهمیت نگهداری و مراقبت از تأسیسات گازدار بویژه تأسیسات مدفون؛ بر لزوم بازرسی‌های مداوم و مستمر از تاسیسات گاز تاکید کرد و گفت: این بازرسی‌ها باعث افزایش ضریب ایمنی، جلوگیری از خطرات احتمالی و کاهش هدر رفت گاز و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شده و تاثیر بسزایی در حفظ و صیانت از گاز طبیعی به عنوان سرمایه ملی دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و بهره‌برداری ایمن از گاز طبیعی از دیگر اهداف انجام عملیات نشت‌یابی است، افزود: با توجه به افزایش خطوط لوله و انشعابات در استان، پیش‌بینی شده که امسال، 6 هزار و 800 کیلومتر شبکه و 191 هزار و 442 انشعاب نشت‌یابی شود.
احمدلو تصریح کرد: بر همین اساس و همسو با تطبیق فعالیت‌های شرکت گاز استان زنجان با استانداردهای شرکت ملی گاز ایران، نشت‌یابی از خطوط، بازرسی‌های دوره‌ای و منظم از پروژه‌ها و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مطابق با برنامه زمان‌بندی مدون به طور مستمر و با جدیت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز استان زنجان عملیات نشت یابی شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود