Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@15:26:42 GMT

احتمال شکست استقلال در جام حذفی بیشتر شد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۸۱۶

احتمال شکست استقلال در جام حذفی بیشتر شد+ جزئیات

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران فرداشب در هفته پایانی لیگ برتر میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و امیدوار است با کسب سه امتیاز، لیگ نوزدهم را با عنوان نایب قهرمانی به اتمام برساند. استقلال بعد از این بازی برای مسابقه جام حذفی برابر پرسپولیس آماده می‌شود تا به نوعی مهم‌ترین دیدار خود را در فصل جاری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از اساسی‌ترین نگرانی‌های اعضای کادر فنی و هواداران استقلال، مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی، دو بازیکن کلیدی آبی‌ها است و شنیده می‌شود احتمال غیبت آن‌ها در دربی وجود دارد.بیشتر بخوانید: بدشانسی جدید برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دربیاستقلال در این فصل در همه رقابت‌ها ۳۶ بار به میدان رفته که تنها در ۴ دیدار کریمی را به همراه نداشته و از این تعداد، فقط بازی جام حذفی مقابل فجرسپاسی دسته یکی را برنده شد که البته آن هم در وقت‌های اضافی بدست آمد. آن‌ها بدون کریمی به الاهلی باختند که او به دلیل سرماخوردگی این بازی را غایب بود. به دلیل اخراج کریمی در دربی و بازی با فولاد، استقلال بدون این بازیکن در دو دیدار مقابل ذوب‌آهن و سایپا به نتیجه مساوی رسید.

در واقع استقلال در این فصل به بازی بدون کریمی عادت ندارد و در دیدار‌هایی که او حضور نداشته، نتایج خوبی را کسب نکرده است. هواداران این تیم امیدوارند کریمی به دربی برسد، اما به نظر می‌رسد مصدومیت هافبک خلاق و خوش‌اخلاق آبی‌پوشان، جدی باشد. منبع: برنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند