Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@10:45:07 GMT

چاپ پلات و لمینت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۱۰۶

چاپ پلات و لمینت

بسیاری از افراد به دنبال راه تبلیغاتی و ابزاری هستند که بتوانند برند و محصولات خود را به گونه‌ای جذاب به مخاطبان ارائه نمایند و در عین حال آن را برای مدت طولانی جهت مصارف مختلف بکار گیرند. از این رو به تست متریال مختلف روی می‌آورند تا بهترین را برگزینند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رسانه نقره‌ای، شاید بارها برای تبلیغات از متدهای مختلف بهره‌مند شده‌اید و در هر بار سفارش هزینه‌های بسیاری پرداخته باشید، اما همچنان نتایج دلخواه و ماندگار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه نقره‌ای پیشنهاد می‌کند این بار چاپ پلات و لمینت را برای تبلیغات امتحان کنید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنید. طرح گرافیکی در صورتی که با کیفیت انجام شده باشد در خروجی دستگاه پلاتر شما را مجذوب خود خواهد کرد که از کیفیت رنگ در حیرت خواهید ماند؛ اما این تنها بخشی از زیبایی‌های این روش است.

بعد از مرحله چاپ، نوبت به مرحله لمینت می‌رسد که دوام و ماندگاری طرح را افزایش می‌دهد؛ اما چگونه؟

چاپ پلات و لمینت به عنوان چاپ های عریض (عرض ۱.۵ متر) شناخته شده که پلاتر طرح را چاپ و لمینیتور آن را استحکام می‌بخشد. لمینت به دو روش سرد و گرم انجام می‌شود که لمینت سرد، خروجی نازک، ظریف و در عین حال گران‌قیمت دارد. لمینت گرم بسیار رایج و پر مخاطب تر از نوع سرد است.

لمینت از تاخوردگی، پارگی و آسیبِ فیزیکی جلوگیری می‌کند. اغلب برای چاپ نقشه، پوستر، پاپ آپ استند، میزکانتر، تبلیغات محیطی و غیره از این روش استفاده می‌شود.

چه تفاوتی میان بنر و چاپ پلات و لمینت است؟

. بنر برای تبلیغات محیطی و فضای باز مناسب است و پلات و لمینت برای فضاهای بسته.

. کیفیتی که بنر در خروجی ارائه می‌کند اصلا قابل مقایسه با خروجی پلاتر نیست زیرا کیفیت و وضوح تصویر پلات مثال‌زدنی و بی‌نظیر است.

. پوشش لمینت کمک می‌کند که طرح از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و هیچگونه رطوبت و گرد و غباری به داخل آن نفوذ نکند.

. بنر جهت تبلیغات محیطی که مخاطب دید از دور دارد مناسب است در حالی که پلات و لمینت برای دید از نزدیک کاربرد دارد.

لمینت گرم به چه صورت انجام می‌شود؟

لمینت به صورت دو طرفه انجام می‌شود به این صورت که کاغذ وارد دستگاه لمینتور شده و از دو طرف لمینت می‌شود. با توجه به نور محیط، کارشناسان چاپ یکی از دو نوع مات یا براق را پیشنهاد خواهند داد؛ اما به طور کلی بهتر است بدانید؛ در صورتی که روشنایی و نورپردازی محیط زیاد است از لمینت مات استفاده کنید که مانع از انعکاس نور شود. در صورتی که نور محیط کم است و نیاز است طرح از وضوح دید بالایی برخوردار باشد نوع براق آن را انتخاب کنید.

قیمت چاپ پلات و لمینت

همانطور که نمی‌توان کیفیت و ماندگاری پلات و لمینت را با سایر چاپ‌ها مقایسه کرد، قیمت چاپ پلات و لمینت نیز با دیگر روش‌ها منطقی نخواهد بود. با این حال باز هم می‌توان گفت بی شک قیمت چاپ پلات و لمینت مقرون به صرفه است که می‌توان با یکبار چاپ، سال‌های سال از آن استفاده نمود.

برای آن که قیمت چاپ پلات و لمینت مقرون به صرفه‌ای داشته باشید بهتر است به مراکز معتبر و حرفه‌ای چاپ مراجعه نمایید که کلیه خدمات طراحی و چاپ را صفر تا صد ارائه می‌کنند.

بهترین مرکز چاپ پلات و لمینت

در این مراکز طراحان با تجربه و خلاق طرح گرافیکی را متناسب با نیاز برند و بازار هدف انجام می‌دهند. کلیه مراحل طراحی با توافق و تفاهم طراح و مشتری صورت می‌گیرد تا طرح دلخواه ایجاد شود.

پس از تایید طرح نهایی، فایل برای چاپ ارسال می‌شود. چاپ توسط دستگاه‌های مجهز و پیشرفته انجام می‌شود که در خروجی از بالاترین کیفیت‌ها برخوردار است.

پس از انجام مرحله لمینت طرح چاپی آماده ارسال به مشتری خواهد شد. این پروسه طی ۱ روز کاری انجام می‌شود که در بهترین مرکز چاپ پلات و لمینت، سفارش قابل ارسال به سراسر ایران می‌باشد.

خدمات در این مراکز در اسرع وقت، با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه می‌شود که در تمامی مراحل از افراد خبره و با تجربه بکار گرفته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید چاپ پلات و لمینت جذاب و حرفه‌ای داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم به تیم‌های متخصص با تجربه مراجعه کنید.

چاپ پلات و لمینت در تهران

در کلان شهری همچون تهران که به عنوان پایتخت کشور است خدمات متنوع و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود که هیچ تقاضایی بی پاسخ نخواهد ماند.

برای آن که بخواهید چاپ پلات و لمینت در تهران را داشته باشید، از مزایایی همچون دریافت فوری سفارش در کوتاه‌ترین زمان (حتی طی ۱ روز کاری) برخوردار خواهید بود.

علاوه بر این در مراکز چاپ تهران به روزترین دستگاه‌های پیشرفته با توجه به رقابت تنگانگ صنعت چاپ، بکار گرفته می‌شود تا خروجی‌هایی شگفتانه به مخاطب ارائه شود. همانطور که می‌دانید تهران مرکز رقابت و تجارت بسیاری از برندهای معروف و معتبر است که کیفیت، حرف اول را برای برگزیده شدن می‌زند.

با توجه به موارد فوق رسانه نقره ای به شما این اطمینان را می‌دهد که تنها با یکبار چاپ، بارها می‌توانید از پلات و لمینت استفاده کنید بدون آن که دغدغه خاطری از بابت خرابی یا فرسودگی آن طی سال‌ها متمادی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسانه نقره ای انجام می شود داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جعفرپور گلر تیم شمس‌آذر قزوین در بازی با گل‌گهر سیرجان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و نهمین کلین‌شیت فصل خود را انجام دهد و در دو قدمی محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند قرار بگیرد.

در جدول کلین شیت لیگ برتر حسین حسینی و حسین پورحمیدی با 14 کلین شیت در صدر قرار دارند و پس از آن علیرضا بیرانوند به همراه محمدرضا اخباری با 11 کلین شیت در رتبه‌های بعدی قرار دارند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس آذر است.

او با یک بازی بیشتر از کریستوفر کنت و حبیب فرعباسی که 8 کلین شیت انجام دادند در رتبه بهتری قرار دارد و در ادامه فصل رقابت جذابی با دیگر گلرهای لیگ برتر از لحاظ آماری خواهد داشت.

این گلر جوان در بازی امروز روز سختی را پشت سر نگذاشت و در صحنه‌ای از مسابقه که مهدی تیکدری ارسالی به سمت دروازه این تیم انجام داد پس از برخورد توپ به مدافع و تغییر مسیر با شوک ناگهانی رو به رو شد اما با واکنشی سریع و مانند یک دروازه‌بان با تجربه توانست توپ را راهی کرنر کند و اجازه باز شدن دروازه تیمش را ندهد.

جعفرپور به غیر از دیدار هفته اول که کوروش ملکی درون دروازه این تیم قرار گرفت و در بازی هفته هجدهم که سینا سعیدی‌فر درون دروازه شمس‌آذر قرار گرفت در تمامی مسابقات این تیم به میدان رفت و در 24 بازی 9 کلین شیت انجام داده و 25 گل هم دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • رای‌گیری الکترونیکی چگونه انجام می‌شود؟
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • حال خوب کارگر، حال خوب جامعه + فیلم
  • انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی