Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:16:58 GMT

رسوایی کارگردان سینما برای آزار جنسی دختر ۱۵ ساله

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۲۱۰

رسوایی کارگردان سینما برای آزار جنسی دختر ۱۵ ساله

مرا نشاندی و فیلم نیمه-پورنی را که با نام دیگری برای شبکه‌ی شوتایم کارگردانی کرده بودی اجرا کردی. هنوز آپارتمانت در سیلورلیک را به یاد می‌آورم. بسیار بااستعداد هستی.

به گزارش مشرق به نقل از «سینما ناب» «رز مک‌گوان» بازیگر و فعال اجتماعی «الکساندر پین» کارگردان آمریکایی را به آزار جنسی متهم کرد. مک‌گوان ۴۶ ساله می‌گوید در آن زمان ۱۵ سال داشته و فیلمساز در دهه‌ی سوم زندگی خودش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌گوان دوشنبه با ارسال توئیت‌هایی این اتهامات را علیه پین ۵۹ ساله مطرح و از کارگردان برنده‌ی اسکار درخواست عذرخواهی کرده است…

مک‌گوان می‌نویسد: «مرا نشاندی و فیلم نیمه-پورنی را که با نام دیگری برای شبکه‌ی شوتایم کارگردانی کرده بودی اجرا کردی. هنوز آپارتمانت در سیلورلیک را به یاد می‌آورم. بسیار بااستعداد هستی. بعد از آن مرا در گوشه‌ای از خیابان رها کردی. ۱۵ ساله بودم.» مک‌گوان در توئیت دیگری نوشت: «من فقط خواستار پذیرش مسئولیت و یک عذرخواهی‌ام. نمی‌خواهم کسی را نابود کنم.»

رز مک‌گوان

بیشتر بخوانید:

بازیگر سینما:همسرم قربانی آزار جنسی است

ادعاهای مک‌گوان در راستای دیگر اتهاماتی است که پیش‌تر هنگام معرفی کتابش «شجاع» (Brave) به فرد «بسیار مشهور» دیگری در هالیوود وارد کرده بود. «رونان فارو» ژورنالیست جنبش MeToo در سال ۲۰۱۸ در گفتگو با مک‌گوان گفته بود: «شما به من گفتید که زمانی بسیار دورتر از حادثه‌ی «هاروی واینستین»، توسط مرد برجسته‌ی دیگری در هالیوود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اید.» مک‌گوان پاسخ داده بود: «بله، و به این مسئله نپرداختم تا… به او هم می‌رسیم.»

اصغر فرهادی در کنار دوست صمیمی‌اش الکساندر پین جشنواره فیلم تلوراید  کلرادو

فارو از مک‌گوان می‌پرسد آیا تمایل دارد در حین جنبش جزئیات تجاوز را فاش کند یا نه. مک‌گوان پاسخ می‌دهد:‌ «همین الان؟ در حالت کلی قطعاً. اما اینکه در همین لحظه [جزئیاتش را فاش کنم]؟ روز مهمی سپری کرده‌ام. باعث می‌شود شبی فوق‌العاده شود اما اجازه دهید اینگونه بگویم: این فرد برای متجاوز جنسی من [واینستین] کار کرده و برنده‌ی اسکار شده. او مرا به خانه برد وقتی که ملاقاتش کردم، و فیلمی نیمه-پورن که برای شوتایم ساخته بود به من نشان داد، البته با نامی متفاوت… و سپس با من رابطه‌ی جنسی برقرار کرد و مرا نزدیک سیلورلیک رها کرد، در حالی که گوشه‌ی خیابان ایستاده بودم.»

مک‌گوان در بخش دیگری از آن مصاحبه گفته بود: «من به این مرد علاقه داشتم، بنابراین همیشه این واقعه را یک تجربه‌ جنسی می‌دانستم… دو هفته پس از اینکه مقاله‌ی شما در نیویورک تایمز بیرون آمد، دوباره آن را مرور کردم و خودم را از آن زدودم.»

مک‌گوان یکی از اولین زنانی بود که آشکارا «هاروی واینستین» را به آزار جنسی متهم کرد و نقشی کلیدی در شکل‌گیری موج اتهامات جنسی در پاییز سال ۲۰۱۷ داشت…پین که فیلم‌هایی چون «نوادگان»… و «نبراسکا»… را در کارنامه دارد، در حال پشت سر گذاشتن مراحل پیش-تولید مینی‌سریال «لنداسکیپرز»… با بازی «الیویا کولمن» است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین هاروی واینستین اصغر فرهادی اصغرفرهادی الکساندر پین نبراسکا نیویورک تایمز آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است