Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات استاندارد گرمایشی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با سال تحصیلی جدید در مدارس شمال استان توزیع شد.

 به گزارش جماران، رضا سرحدی‌نیا اظهار داشت: این تجهیزات استاندارد مدارس شامل ۳۷ هزار پره رادیاتور، ۴۰۰ دیگ چدنی و ۴۰۰ مشعل موتورخانه بود که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این استان دارای دو اقلیم متفاوت است، گفت: اولویت این اداره کل در زمینه استانداردسازی کلاس های درس با توجه به خطرات احتمالی به سیستم های گرمایشی اختصاص دارد به طوری که سال گذشته برای نخستین بار با توجه به تجربه موفق سایر استان های کشور به ویژه نقاط سردسیر در زمینه رادیاتورهای روغنی از این سیستم نیز برای استانداردسازی مدارس استان بهره می گیریم که در این زمینه با خیران نیز نشست هایی برگزار شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: آن دسته از مدارس استان که دارای علمک گاز هستند بخاری نفتی برچیده و به سیستم استاندارد مجهز می شوند.

سرحدی از تجهیز کارگاه ۲ هنرستان کارودانش در شهرستان نیمروز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای دانش آموزان محروم منطقه از سوی یکی از بانکها و همکاری این اداره کل با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به همت خیران از یک باب مدرسه ۲ کلاسه عشایری استان در زاهدان به بهره برداری رسید.

سرحدی افزود: این مدرسه با زیربنای آموزشی حدود ۱۰۰ متر مربع توسط یکی از خیران نیک اندیش ساخته و راه اندازی شد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در این استان ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

اخبار مرتبط آنفولانزا مدارس سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد مدارس ۵ شهرستان شمال سیستان و بلوچستان فردا تعطیل اعلام شد برنامه آموزش و پرورش برای حذف مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مدارس سیستان و بلوچستان گرمایش مدارس تجهیزات گرمایشی مدارس بخاری مدارس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان مدیر کل نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری