Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیر با تاکید بر گزاری مراسم عزاداری با رعایت دستورات بهداشتی گفت: عزاداری امام حسین(ع) را نمی توان تعطیل کرد اما با رعایت دستورالعمل ها و در جهت اجرای پروتکل ها برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه ماه محرم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد گفت: در بحث محرم، بزرگترین رسالت برگزاری مراسم با رعایت دستورالعمل هاست که در این بین سازمان تبلیغات اسلامی وظایف مهمی بر دوش دارد که از مدیرکل سازمان که در راستای هماهنگی این عرصه تلاش داشته اند باید قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بسیاری از ممنوعیت هایی که ایجاد شده، اعمال اینها سخت است که هماهنگی کارها توسط تبلیغات اسلامی بوده است و باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم اجرایی کنیم.
 

وی گفت: برگزاری دسته، توزیع نذورات مانند گذشته، برگزاری مراسم در محل مسقف و... ممنوع است و باید ساماندهی مراسم ها وجود داشته تا شاهد برگزاری مراسم با تمام پروتکل ها باشیم.


قدیر با تاکید بر گزاری مراسم عزاداری با رعایت دستورات بهداشتی گفت: عزاداری امام حسین(ع) را نمی توان تعطیل کرد اما با رعایت دستورالعمل ها و در جهت اجرای پروتکل ها برگزار شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: فضاسازی شهری در مورد ماه محرم باید ایجاد شود و باید بکوشیم تا حال و هوای حسینی در سطح شهر به وجود آید.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت امام صادق (ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادامه داد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) مشارکت دارند.

تدینی اضافه کرد: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق (ع) را گرامی خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق (ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

کد خبر 6095024

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران