Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت گزارش‌هایی مبنی بر رخ دادن تبانی در پرونده شکایت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال به دست این فراکسیون رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نصرالله پژمانفر با بیان اینکه چند شکایت به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ارسال شده است و قرارداد ویلموتس ، خاطرنشان کرد:‌

پرونده‌ای در کمیسیون تشکیل دادیم که شکایت‌هایی از جمله از رئیس فراکسیون ورزش به دست ما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع چند جهت دارد که به کمیته فرهنگی ارجاع دادیم تا به آن رسیدگی، جلساتش را برگزار و مسئولان ذی‌ربط را دعوت کند. موضوع این است که مجموعه چگونه به این نتیجه رسید با این گزینه قرارداد ببندد. در یکی از گزارش‌ها که کمیسیون اصل ۹۰ باید به آن رسیدگی کند، داشتیم که در این پرونده تبانی صورت گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تبانی مدیران فدراسیون فوتبال در پرونده مذکور گفت:

من حرف قطعی نمی‌زنم، اما در یکی از گزارش‌های رسیده به ما آمده است که احتمال تبانی وجود دارد که باید بررسی شود. کسانی مسئولیتی در حوزه گردشگری داشته‌اند و در مقطعی در سفری که رفتند، دیدارهایی داشتند که به جزئیات آن نمی‌پردازم. این موضوع باید بررسی شود و مسئولیت‌های وزارت ورزش بر عهده این افراد است. موضوع دوم اینکه چگونه می‌پذیرند این مربی درجه دوم یا سوم که دو تجربه مربیگری داشته و در هر دو اخراج شده، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

پژمانفر با انتقاد از رقم قرارداد ویلموتس تصریح کرد:

مسئله بعدی، عدد قرارداد است. مربیان حساب و کتابی دارند و نمی‌شود هر رقمی در قرارداد آنها نوشت. مسئله بعدی، نحوه تنظیم قرارداد است. جالب است این بندی که در قرارداد آمده (پرداخت رقم مشخص در صورت پایان همکاری)، از سمت طرف ایرانی به قرارداد اضافه شده و باعث پرداخت این خسارت شده است. باید ببینیم چگونه یک کارشناس حقوقی این کار را می‌کند که ممکن است تبانی را به اذهان متبادر کند. طرف ایرانی بندی در قرارداد می‌گذارد که باعث ضرر و زیان به ایران می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید