Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:46:45 GMT

رئال‌مادرید هافبک برزیلی‌اش را به دورتموند قرض داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۴۴۵

رئال‌مادرید هافبک برزیلی‌اش را به دورتموند قرض داد

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال رئال‌مادرید هافبک جوان خود را برای دو فصل راهی بوندس‌لیگا کرد تا در آنجا فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه رئال‌مادرید رینیر ژسوس کاروالیو را برای دو فصل به تیم فوتبال بوروسیا دورتموند قرض داد.

این باشگاه امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد بازیکن 18 ساله‌ای را که امسال از تیم فلامنگوی برزیل خرید به بوندس‌لیگا می‌رود تا تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر لوسین فاوره آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رینیر محصول آکادمی باشگاه واسکوداگامای برزیل است سابقه بازی در تیم‌های جوانان بوتافوگو و فلومیننزه را هم دارد. او ماه ژانویه امسال با قراردادی 26 میلیون یورویی به رئال‌مادرید کاستیا (تیم دوم باشگاه رئال‌مادرید) ملحق شد اما تنها سه بازی برای این تیم انجام داده و البته در آنها 2 گل زد.

رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر سانچو

 

رینیر پس از اشرف حکیمی دومین بازیکنی است که در دو سال اخیر به صورت قرضی از رئال‌مادرید راهی دورتموند می‌شود. حکیمی در پایان فصل گذشته بوندس‌لیگا و پایان حضور قرضی‌اش در دورتموند، به صورت قطعی به اینتر پیوست.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند رئال مادرید بیشتر بخوانید... منچستریونایتد در جذب سانچو ناکام ماند/ دورتموند رسماً از فروش ستاره انگلیسی منصرف شد بن‌بست در مذاکرات منچستریونایتد و دورتموند/ شیاطین سرخ در آستانه انصراف از خرید سانچو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... منچستریونایتد در جذب سانچو ناکام ماند/ دورتموند رسماً از فروش ستاره انگلیسی منصرف شد بن‌بست در مذاکرات منچستریونایتد و دورتموند/ شیاطین سرخ در آستانه انصراف از خرید سانچو واژه های کاربردی مرتبط دورتموند رئال مادرید پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۲ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۳ کومان رسماً سرمربی بارسلونا شد ۴ بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند ۵ مالکوم: در زنیت آزادتر از بارسلونا هستم/ با آزمون کمی در زمین حرف می‌زنیم ۶ جانشین آبیدال در بارسلونا معرفی شد ۷ گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم ۸ جذب مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران ممنوع شد/ بازیکنان شاغل مشکلی ندارند مهمترین اخبار ورزشی ویلموتس چگونه فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد؟ / استفاده از قانون بدون تبصره فیفا گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران تا ۵ شهریور تمدید شد آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد گزارش تاریخ|"پیمان سنتو" و انقلاب اسلامی؛ چگونه مهمترین معاهده نفوذ آمریکا در غرب آسیا متلاشی شد؟ مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند رئال مادرید دورتموند رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب در بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ، در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که آن‌ها از قدرت رئال مادرید باخبر هستند و کامبک آن‌ها در مسابقات گذشته اروپایی تنها به شانس بستگی نداشته است.

کیمیش در نشست خبری پیش از این بازی در مورد بازی‌های کلیدی مقابل رئال مادرید گفت: "دو باشگاه بزرگ مقابل هم قرار خواهند گرفت. رئال بسیار باتجربه است و کیفیت بالایی دارد. آن‌ها شاید مثل بازی مقابل لایپزیش و سیتی تیم بهتر زمین نباشند اما هنوز هم به نتیجه می‌رسند چون به نقاط قوت و کیفیت خود ایمان دارند. پس ما هم باید به نقاط قوت خود نیز ایمان داشته باشیم."

کیمیش درباره انگیزه صعود به فینال ومبلی؟

فینال 2020 بدون تماشاگر بسیار خاص بود، بنابراین می‌خواهیم آن را دوباره با هواداران تجربه کنیم. ما در نیمه نهایی هستیم و شانس زیادی برای صعود به فینال داریم. روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و می‌خواهیم به نتیجه خوبی برسیم تا در بازی برگشت در موقعیت خوبی باشیم.

کارلو آنچلوتی؟

او همچنان در رئال مادرید بسیار موفق است. تقریباً در هر جایی که بوده، موفق بوده و چند بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. در فصل اول خیلی زیر نظر او بازی نکردم، اما در فصل دوم تقریباً در همه بازی‌ها، بازی کردم. متأسفانه ما در آن زمان به اندازه حال حاضر او در رئال موفق نبودیم.

رئال مادرید؟

زمانی که دو سال پیش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، تقریباً هر بازی یک کامبک داشتند. شما نمی‌توانید فقط در مورد شانس صحبت کنید. می‌توان گفت که آن‌ها به قدرت خود اعتماد دارند. آن‌ها کیفیت فردی برای شکست دادن هر حریفی را دارند و همیشه برمی‌گردند.

جمال موسیالا؟

جمال عموماً آدم آرامی است. او هنوز خیلی جوان است اما بازی‌های زیادی را تجربه کرده است. او در خارج از زمین نیز به بلوغ رسیده است. وقتی برای اولین‌بار با ما تمرین کرد، احساس می‌کردید که او یک پسر کوچک است. اکنون می‌توانید ببینید که او یک مرد شده و خارج از زمین هم پیشرفت کرده است.

رویارویی با وینیسیوس جونیور؟

او یکی از بهترین دریبل‌زنان و بازیکنان اروپا در نبرد یک به یک است. دفاع مقابل چنین بازیکنی به تنهایی همیشه سخت است. ما باید به‌عنوان یک تیم خیلی چیزها را از نظر تاکتیکی حل کنیم. او خطرناک و بسیار سریع است‌.

تونی کروس؟

من تونی را از تیم ملی می‌شناسم. او به هر تیمی سطح خاصی از امنیت را با توپ، کنترل و تسلط روی جریان بازی می‌دهد. او دستاوردها و تجربه‌های زیادی دارد. شما همیشه می‌توانید چیزی از او یاد بگیرید چون او در طول سال‌ها تجربه زیادی به دست آورده است.

اولی هوینس گفت توماس توخل نمی‌تواند موجب پیشرفت بازیکنان شود. آیا او باعث پیشرفت تو شده است؟

کیمیش: من این فصل در پست‌های مختلفی بازی کردم که البته به پیشرفت شما به‌عنوان بازیکن کمک می‌کند. در بخش‌های زیادی از فصل، با سبک کمی متفاوت از فوتبال، گاهی اوقات فوتبال هجومی و سریع بازی می‌کردیم. رویکرد او کسب مالکیت و کنترل روی بازی است. توخل با تیم سازگار شد و توانستیم با حریفان روبه‌رو شویم. بنابراین هر بازیکنی توانسته چیزی از او بگیرد.

بازی فردا؟

قطعاً این یک بازی عادی نخواهد بود. نیمه نهایی لیگ قهرمانان همیشه خاص است، حتی بیشتر از آن در برابر رئال مادرید، چون آن‌ها یک باشگاه بزرگ هستند. همه کسانی که از فوتبال لذت می‌برند، می‌خواهند نیمه نهایی بین بایرن و رئال را تماشا کنند. زمان زیادی برای آماده شدن نداشتیم. این مهم است که خوب دفاع کنیم، باید آماده باشیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. این در مورد تعادل بین حمله و دفاع، بین پرس از جلو و داشتن شجاعت برای حمله است.

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو