Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بطور میانگین هر هفته ۳۰ تا ۶۰ کیلومتر راه در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: ۸۰۰ کیلومتر راه در هفته دولت در نقاط مختلف کشورمان افتتاح می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد اسلامی عصر امروز در جریان سفر به استان و کلنگ زنی محور خوی_قطور_رازی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیش از ۳۷۴ کیلومتر راه در هفته دولت در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگ‌راه، راه اصلی و روستایی و بهسازی و روکش آسفالت‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات اجرایی باند دوم جاده خوی به رازی آغاز شده و اهتمام ما به آن است تا سه سال آینده اتوبانی در شأن شخصیت مردم منطقه ایجاد شود.

اسلامی با بیان این که جاده ایواوغلی به بازرگان نیز تعریض می‌شود، افزود: اقداماتی در گذشته شروع شده بود اما به دلایلی عملیات اجرایی متوقف شده بود که خوشبختانه موانع مرتفع شده‌ و پروژه دوباره شروع بکار می کند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن سازی محور سه راهی چایپاره نیز گفت: برای ایمن سازی این محور پرحادثه تقاطع غیر همسطح و تعریض چهار بانده مسیر در دست اجراست.

 اسلامی با اشاره به آخرین روند اجرایی اقدام ملی مسکن در سطح کشورمان، گفت: با ثبت نام گستر‌ده‌ای که انجام شد بیش از ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که تاکنون ۲۰ هزار نفر حساب افتتاح و پول واریز کرده‌اند.

وی یادآور شد: یکی از نکات مهم در تحلیل پایش این است که ۱۱۶ هزار نفر از کسانی که ثبت نام کرده‌اند از جامعه کارگری هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی هفته دولت محمد اسلامی آذربایجان غربی مسکن ملی هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۹۳۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۷۸۰۲ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۲۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۹ هزار و ۵۸۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۰ هزار و ۳۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۱ حراج برگزار شده جمعاً ۱۴۷ هزار و ۶۷۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۹۹ هزار و ۹۹۲ قطعه، نیم سکه ۲۱ هزار و ۷۷۲ قطعه و تمام سکه ۲۵ هزار و ۹۱۳ قطعه است.

کد خبر 6098820

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان