Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، احمد آخوندیرئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات آسفالت گرم بلوار فردوس به اسلامیه و لکه گیری هندسی محور فردوس دیهوک اجرایی و به اتمام رسید .

وی، تصریح کرد: این پروژه بصورت امانی و پیمانی اجرا شد که برای اجرای این عملیات بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس یادآور شد: اهمیت کیفیت روسازی راه ها در هدایت و ایمنی ترافیک، ضرورت بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه ها جهت تأمین رفاه کاربران جاده ای بسیار مهم و ضروری است.  آخوندی ادامه داد: بهسازی رویه آسفالت سایر راه‌های حوزه استحفاظی این اداره در دست اقدام می‌باشد که امید است بزودی شاهد ترمیم کلیه راه‌های شهری و روستایی شهرستان باشیم. وی توسعه راه‌های ارتباطی را نیازمند برنامه ریزی و اجرای عملیات گسترده با دانش فنی بالا دانست و خاطر نشان کرد: نگهداری و حفاظت راه‌های ارتباطی در تمامی فصول بدون وقفه زمانی انجام می شود تا بهره مندی مردم از راه مناسب و تسهیل در رفت و آمد تحقق یابد. آخوندی در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه های حوزه استحفاظی اقدام می‌گردد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم