Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:10:12 GMT

۳ تلویزیون معروف هوشمند برتر سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۴۸۹۳

۳ تلویزیون معروف هوشمند برتر سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰

درسال ۲۰۱۹ از سوی برندهای معتبر مانند ال جی، سامسونگ و سونی یک سری مدل‌ها به بازار راه یافتند که در مدت بسیار کمی توانستند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سلام بابا، طرفدارانی که به دنبال تلویزیون ۴K و تلویزیون باکیفیت بودند بیشتر دنبال سه مدل تلویزیون از بین سه سازنده معروف بودند که عبارت اند از تلویزیون سونی ۵۵X۸۵۰۰G، تلویزیون سامسونگ ۵۵Q۷۰R، تلویزیون ال جی ۵۵SM۹۰۰۰ و حالا ما به این سه مدل تلویزیون می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. تلویزیون سونی: ۵۵X۸۵۰۰G

تلویزیون سونی ۵۵X۸۵۰۰G از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می‌باشد که در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در ال ای دی ۵۵ اینچ سونی نه تنها کاربر را به بخش‌های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می‌کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می‌دهد.

نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر ۴K همراه شده است. از برجسته‌ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق‌تر رنگ‌ها و صحنه‌های طبیعی تصویر می‌کند، می‌توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ‌های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتزی اشاره داشت که در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به توضیح هر یک پرداخته‌ایم.

بخش سیستم صدای تلویزیون ۴K سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای ۲۰ واتی شان می‌توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی‌های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. تلویزیون ۲۰۱۹ سونی ۵۵X۸۵۰۰G دارای سیستم عامل اندروید است.

این نوع سیستم عامل همراه با برنامه‌ها و بخش‌های متنوعی به سراغ کاربران آمده تا از این طریق بتواند پاسخ گوی خوبی باشد. به عنوان مثال جستجوی صوتی یکی از بهترین امکاناتی است که سیستم عامل اندروید آن را در اختیار می‌گذارد.

۲. تلویزیون ال جی ۵۵SM۹۰۰۰:

تلویزیون ال جی ۵۵SM۹۰۰۰ از مدرن‌ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره‌ای می‌باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می‌باشد.

صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر SUHD Super Ultra HD می‌باشد که همراه با میزان رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید.  به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر ۴k Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید.

پشتیبانی از فرمت‌های مختلفی همچون ۴K Cinema HDR، HDR۱۰ و  HLG به تجزیه و تحلیل رنگ‌ها می‌پردازد و رنگ‌هایی شفاف و واضح را به نمایش می‌گذارد. 

فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال ای دی ال جی SM۹۰۰۰ با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورتی یکنواخت به تمام بخش‌های آن انتقال داده شود.

سیستم صوتی این تلویزیون از توان خروجی ۴۰ وات بهره می‌برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می‌رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود.

راه‌های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت‌های HDMI و USB می‌باشد. کنترل جهانی Universal Control که این تلویزیون هوشمند ال جی به آن مجهز می‌باشد، راحت ترین و پیشرفته‌ترین کنترل از راه دور برای تلویزیون به شمار می‌آید.

همراه با سیستم عامل webOS تلویزیون هوشمند ال جی نیز دسترسی راحت به برنامه‌ها برایتان فراهم می‌آید. علاوه براین وجود پردازنده چهار هسته‌ای نقش تاثیرگذاری بر روان‌تر کردن اجرای برنامه‌ها و تسهیل در اجرای آنها دارد. اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Screen Share در این تلویزیون امکان‌پذیر شده است.

۳. تلویزیون سامسونگ ۵۵Q۷۰R:

 تلویزیون سامسونگ ۵۵Q۷۰R جزو مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های این کمپانی کره‌ای می‌باشد که با عرضه آن به بازار جهانی به خصوص در بین دیگر مدل‌های بالارده خوش درخشید.

 این مدل تلویزیون که از فناوری QLED بهره می‌برد، از این گذشته تعداد پیکسل‌های صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ ۲۱۶۰×۳۸۴۰ عدد هستند که روی هم رفته با تعداد ۸.۲ میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبی نمایش می‌دهند.

استاندارد HDR در نمایشگر بزرگ سامسونگ با عنوان Quantum HDR ۸x آمده که با تحلیل رنگ‌ها و تفکیک‌پذیری شان از همدیگر، لحظه‌های واقعی را به معنای واقعی کلمه به هر تصویر راه می‌دهد.

موتور پردازنده Quantum Processor ۴K، رنگ‌ها را کاملاً تصفیه می‌کند به صورتی که شاهد محتوایی با جزئیات از هر صحنه خواهید بود.  علاوه بر بخش تصویری تلویزیون QLED سامسونگ قسمت صوتی آن که با توان بالای ۴۰ وات همراه شده همچنین در کنار بلندگوهای ۲.۱ کاناله‎اش سعی در تولید و انتشار صدای عالی را داراست.

حال با نگاهی اجمالی به بخش اسمارت ۲۰۱۹ سامسونگ ۵۵Q۷۰R با برجسته‌ترین امکانات آن همچون صفحه سرگرم‌کننده اسمارت هاب، هر کدام از دستیار صوتی های Bixby و Google Assistant در کنار فناوری AI یا همان هوش مصنوعی و نیز مرورگر اینترنت و هر کدام از امکانات اشتراک‌گذاری Mirroring، DLNA و نیز Wi-Fi Direct رو به رو خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلویزیون سونی و سامسونگ تلویزیون سامسونگ تلویزیون ال جی تلویزیون سونی مدل تلویزیون کیفیت تصویر سیستم عامل برنامه ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، نام پسر میثاقی سام است و او تصاویر جالبی همراه با پسرش به اشتراک گذاشت.

ميثاقي کد خبر 847368 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها تلویزیون مجری ویژه ورزشی فوتبال ورزش تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود