Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@22:03:21 GMT

شهادت سرتیپ "علی صفری پور" در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۵۴۰۳

شهید مدافع حرم سرتیپ دوم پاسدار «علی صفری‌پور» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان: شهید مدافع حرم سرتیپ دوم پاسدار «علی صفری‌پور» پس از سال‌ها مجاهدت در دفاع از حرمین اهل بیت (س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

احمد گروهی گفت:مراسم تشییع پیکر شهید والامقام فردا پنج شنبه ساعت ۸:۳۰ از مقابل مصلی کرمان به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: سرتیپ علی صفری پور ، شهادت ، سوریه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهادت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

دیگر خبرها

  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان