Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@16:03:53 GMT

پرواز چهار بمب افکن آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۵۴۱۹

به گزارش ایرنا، یونهاپ روز چهارشنبه گزارش کرد: پرواز این جنگنده ها روز دوشنبه یک روز قبل از شروع رزمایش کره جنوبی و ایالات متحده انجام شد در رزمایش این دو کشور که با نام تمرینات تابستانی آغاز شده است و تا ۸ مرداد ادامه دارد ۱۰ جنگنده از آمریکا شرکت دارند.

طبق اعلام فرماندهی نیروی دریایی آمریکا مستقر در اقیانوس های هند و آرام، علاوه بر چهار فروند لانسر B-۱، دو بمب افکن B-۲ هم در این رزمایش مشترک در مرز مشترک دو کره و بر فراز شبه جزیره شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، چهار فروند لانسر B-۱ و دو فروند بمب افکن B -۲ از پایگاه هوایی الس ورث در داکوتای جنوبی و یک فروند دیگر از پایگاه گوام به منظور شرکت در این رزمایش به منطقه پرواز کرده اند.

طبق این گزارش چهار جنگنده F-۱۵C از پایگاه هوایی کادنا ژاپن نیز برای مشارکت در رزمایش مشترک با کره جنوبی به بمب افکن های B-۱ و همچنین ناو هواپیمابر رونالد ریگان پیوسته اند.

ژنرال «کن ویلس باخ»  فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اقیانوس آرام گفت: قدرت منحصر بفرد ما به عنوان نیروی هوایی، توانایی ما در ایجاد اقدامات یکپارچه با متحدان و شرکای ما برای به چالش کشیدن رقبا در یک زمان و مکان از اهداف مورد نظر این رزمایش است.

وی افزود: ماموریت های نیروی هوایی همزمان ظرفیت و آمادگی ما را برای ارائه طیف گسترده ای از گزینه های فعال و مقیاس پذیر برای اعزام سریع نیروهای خود برای پشتیبانی از ماموریت هایمان برای اطمینان از یک رزمایش آزاد در اقیانوس هند و آرام را نشان می دهد.

کره شمالی همواره ضمن انتقاد از آمریکا و کره جنوبی برای برگزاری رزمایش های مشترک، از این رزمایش ها به عنوان تمرین حمله به کره شمالی نام می برد و با آن مخالف است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن