Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی با گل‌گهر آماده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: به آخرین بازی و ایستگاه رسیدیم و این بازی تعیین‌کننده جایگاه نهایی ما در این فصل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازی اخیر را توانستیم بهتر انجام دهیم و بچه‌ها تازه راه افتاده‌اند و کار را گرفته‌اند؛ تمرینات هفته اخیر را خیلی خوب انجام دادیم و برای بازی فردا آماده شده‌ایم. وی تصریح کرد: خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم که بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم. بوناچیچ در مورد تیم گل‌گهر گفت: چهار بازی گل‌گهر را دیده‌ام، مقداری عجیب و غریب به نظر می‌آید که در پنج بازی آخرشان چهار برد داشته‌اند اما در هر صورت آماده هستیم؛ تیمشان نقاط قوتی دارد البته ضعف‌هایی نیز دارند که می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: محروم و مصدوم نداریم، 18 بازیکن را در سه بازی اخیر در اختیار داریم و سالم هستند؛ فقط امیدوار هستم که یک بازی بسیار خوب لیگ برتری را شاهد باشیم و تیم بهتر برنده شود. وی در مورد تصمیم منع جذب مربی و بازیکن خارجی بیان داشت: با توجه به این‌که طولانی مدت به فوتبال ایران نگاه کرده‌ام، از این تصمیمات زیاد در فوتبال ایران آمده است ولی همه باید در ایران به این امر واقف باشند که از زمان رایکف تا الان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است مربیانی خارجی بیشترین جام‌ها و موفقیت‌ها را آورده‌اند، بیشتر از مربیان داخلی. بوناچیچ تصریح کرد: همزمان پیشرفت فوتبال ایران را خیلی رقم زدیم، به تنهایی 6 ملی‌پوش به فوتبال ایران تحویل دادم؛ تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند و الان تقریبا ۱۰ میلیون دلار هزینه روی فدراسیون گذشته است، نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: فکر می‌کنم که دنیا باز شده به سمت کشورهای دیگر و تبادل اطلاعات فوتبالی روز به روز بیشتر می‌شود؛ این تصمیم نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد، به قانون احترام می‌گذارم و هر تصمیمی گرفته شود متعلق به فوتبال ایران است، قانون هرچی باشد همان است.     انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال ایران سرمربی تیم ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد