Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس در واکنش به ادامه طرح مطالبی در فضای مجازی مبنی بر مکاتبه وزارت کشور با قوه قضائیه جهت تعیین شهرهای محل اقامت اجباری محکومان دادگاه ها، با تصریح بر اینکه، وزرات کشور، هیچ نقشی در این عرصه ندارد، گفت: هیچ مکاتبه ای از سوی وزارت کشور با قوه قضائیه درباره تعیین شهرهای محل اقامت اجباری محکومان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کولیوند با تشریح اینکه این گونه ادعاها بر اساس اشتباهات رسانه ای مغرضانه مطرح می شود؛ گفت: برابر مفاد قانونی، محل تبعید با توجه به نوع جرم، شخصیت مرتکب، سوابق و تأثیر گذاری آن از سوی قاضی صادر کننده حکم تعیین می شود.
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ هیچ منع و محدودیتی در خصوص تعیین شهر و یا منطقه  پیش بینی نگردیده است و در نتیجه محل اقامت اجباری صرفاً توسط دادگاه صادر کننده حکم تعیین می شود.
وی با اشاره به اینکه، خبر جعلی دخالت وزارت کشور در این عرصه، یک بار در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و رسما از سوی وزارت کشور تکذیب شده است، از انتشار مجدد یک خبر جعلی تکذیب شده ابراز تعجب کرد و گفت: انتساب مجدد این موضوع به وزارت کشور یک اشتباه رسانه ای مغرضانه بود.
پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تبعیدگاه تبعیدگاه کشور وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است