Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

پرونده بازگشت استراماچونی و برانکو بسته شد

سازمان لیگ برتر در اطلاعیه‌ی که دقایقی پیش آن را روی خروجی خود قرار داد، حضور مجدد کلیه عوامل خارجی در فوتبال ایران را ممنوع کرد؛ آن‌ها در دفاع از این تصمیم به عبارت "ملاحظات متعدد" بسنده کرده و در ادامه آورده‌اند برای فصل 1399-1400 عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی جدید در باشگاه‌ها ممنوع می‌شود؛ اما این بیانیه به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه آن می‌خوانیم، با توجه به ممنوعیت استخدام بازیکنان و مربیان خارجی؛ خارجی‌هایی که در این فصل در فوتبال ایران حضور دارند، می‌توانند به کار خود ادامه دهند و البته انتقال آن‌ها به سایر تیم‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی به عنوان مثال کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان یا آیاندا پاتوسی هافبک فولاد حق جابجایی با تیم‌های دیگر را ندارد.

با این قانون پرونده حضور مجدد برانکو ایوانکوویچ و آندره‌آ استراماچونی دو سرمربی نامدار فصول گذشته به فوتبال ایران بسته می‌شود؛ این قانون احتمالا به دلیل تنگناهای مالی فعلی در ایران ناشی از تحریم و همچنین پرونده‌های باز متعدد مربوط به خارجی‌های فوتبال نهایی شده و یک اقدام غیرمتعارف در فوتبال اما احتمالا متناسب با شرایط اقتصادی به شمار می‌آید.

فینال جام حذفی در سریع ترین زمان ممکن

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ در روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه ۱۳۹۹، مسئولان کمیته مسابقات در حال مذاکره با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستند تا دیدار فینال جام حذفی در سریعترین زمان ممکن پس از دیدارهای نیمه نهایی و مشخص شدن فینالیست ها برگزار شود.

بنابراین و باتوجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا از روز ۲۴ شهریور و همچنین لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی، احتمال دارد که فینال جام حذفی در شهریور ماه برگزار شود.

واکنش باشگاه تراکتور به محکومیت 27 میلیاردی

باشگاه تراکتور در پرونده کوین فورچونه از سوی فیفا به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو (۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) محکوم شد و حالا پس از گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، باشگاه تبریزی به آن واکنش نشان داده است.

تراکتوری ها اعلام کردند که در این پرونده هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند و «این حکم قطعی» نیست.

در پایان اطلاعیه تراکتور آمده است: باشگاه تراکتور ضمن پیگیری موضوع و در جهت حفظ آرامش تیم در مقطع حساس کنونی، بعد از پایان لیگ با جزئیات کامل در این خصوص شفاف‌سازی خواهد کرد.

صادقی: فوتبال را بازی مرگ و زندگی نمی بینم

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دیدار سایپا برابر پرسپولیس به نوعی مرگ و زندگی است، گفت: من فوتبال را مرگ و زندگی نمی بینم. به نظرم من مسائل خیلی مهم تری هست. با این حال بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خودشان تلاش می کنند. پرسپولیس هم همیشه تیم بزرگی است و می دانیم بازی سختی برابر آنها داریم. آنها نیازی به تعریف و تمجید ما ندارند و تمام توانمان را می گذاریم تا نتیجه بگیریم.

قانون جدید سازمان لیگ علیه استراتژی های سپاهان

بر اساس قانون جدیدی که باشگاه ها ملزم به رعایت آن هستند، دیگر هیچ تیم فوتبالی نمی تواند اقدام به جذب بازیکن و مربی خارجی کند و در این میان حتی خوش حسابی باشگاه هایی نظیر سپاهان نیز به کار آنها نمی آید و باید از قانون جدید تمکین کنند.
این قانون در شرایطی منتشر شده که باشگاه سپاهان پس از امیرقلعه نویی به دنبال استخدام یک مربی خوب و بادانش بود و از نام هایی نظیر برانکو نیز صحبت به میان آمد؛ تلاشی که حالا در هر مرحله ای که قرار دارد، باید متوقف شود و مدیران سپاهان به دنبال جذب گزینه های داخلی بروند.

فکری: پرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده ایم

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو گفت: از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم. ما تیم قهرمان نبودیم و سهمیه به دست نیاوردیم ولی پر تلاش‌ترین تیم در این ۱۰ بازی بودیم. امیدوارم در بازی فردا بازیکنان با همان انگیزه بازی کنند و بتوانیم در این بازی هم امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم. به عنوان مسئول کادر فنی از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

آخرین سوت های فرهاد برای کسب نایب قهرمانی

اعضای تیم استقلال ظهر امروز آخرین تمرین خود قبل از سفر به بوشهر برای دیدار با شاهین را برگزار کردند تا آماده مسابقه اخر لیگ شوند.
در این تمرین که در غیاب محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی و روزبه چشمی برگزار شد، فرهاد مجیدی آخرین نکات تاکتیکی قبل از مصاف با شاهین را به شاگردانش گوشزد کرد. مجیدی در تمرین امروز خودش با لباس ورزشی وسط زمین حضور داشت و ضمن همراهی شاگردانش مدام با آنها درباره مسائل فنی در حال صحبت بود.
سرمربی استقلال انگیزه زیادی دارد تا تیمش مقابل شاهین به برد برسد و نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. نتیجه ای که می‌تواند باعث خرسندی هواداران استقلال قبل از دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باشد.

نظارت ویژه در مسابقات هفته پایانی لیگ برتر

امروز جلسه ای در سازمان لیگ برگزار شد و در مورد نگرانی هایی که تیم ها برای برگزاری دیدار هفته پایانی دارند، بحث و گفتگو انجام شد. پس از این جلسه متنی با مضمون زیر در سایت سازمان لیگ منتشر شده است:
« جلسه هماهنگی، کنترل و نظارت بر مسابقات هفته پایانی مصوب شد که در دیدارهای حساس هفته سی ام لیگ برتر که نتایج آن در کسب سهمیه آسیایی و سقوط تیم ها موثر است به طور ویژه رصد خواهد شد.مسابقات پرسپولیس – سایپا، پیکان تهران – سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز، نفت مسجدسلیمان – پارس جنوبی از جمله مسابقاتی است که در هفته سی ام لیگ برتر مورد ارزیابی و رصد دقیق قرار خواهند گرفت.
یکی از مسایلی که در این جلسه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت غیبت برخی از سرمربیان در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه بود که در این مورد مقرر شد با این سرمربیان برخوردهای انضباطی طبق آئین نامه انجام شود.»

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران تراکتور سایپا پرسپولیس سپاهان نساجی استقلال شاهین آندره‌آ استراماچونی برانکو ایوانکوویچ کوین فورچونه فیفا ابراهیم صادقی محمود فکری فرهاد مجیدی محمد دانشگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران تراکتور سایپا پرسپولیس سپاهان نساجی استقلال شاهین آندره آ استراماچونی برانکو ایوانکوویچ کوین فورچونه فیفا ابراهیم صادقی محمود فکری فرهاد مجیدی محمد دانشگر فوتبال ایران هفته پایانی سازمان لیگ جام حذفی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات

سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه چهار هفته پایانی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه چهار هفته پایانی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که به شرح زیر است:

هفته بیست و هفتم؛ بزرگداشت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)  و روز دختران

شنبه 22 اردیبهشت
شمس آذر قزوین - ملوان انزلی - ساعت 17:15 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان - سپاهان اصفهان - ساعت 17:50 - ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
هوادار تهران - پرسپولیس - ساعت 18:20 - ورزشگاه پاس قوامین
آلومینیوم  اراک  - صنعت نفت آبادان - ساعت 18:30 - ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
تراکتور تبریز - گل‌گهر سیرجان - ساعت 18:50 - ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

دوشنبه 24 اردیبهشت
ذوب‌آهن اصفهان - پیکان - ساعت 18:15 - ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
استقلال خوزستان - نساجی مازندران - ساعت 19:30 - ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال -  فولاد خوزستان - ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی

هفته بیست و هشتم؛ گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز دزفول
سه شنبه اول خرداد

پیکان تهران  -   تراکتور تبریز- ساعت 19:45- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ملوان بندر انزلی- مس رفسنجان- ساعت 19:45- ورزشگاه تختی انزلی
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - هوادار تهران- ساعت 19:45- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
گل گهر سیرجان  - آلومینیوم اراک- ساعت 19:45- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
صنعت  نفت آبادان -شمس اذر قزوین- ساعت 19:45- ورزشگاه تختی آبادان
فولاد خوزستان- ذوب آهن اصفهان  - ساعت 19:45- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
نساجی  مازندران -  استقلال - ساعت 19:45- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس- استقلال خوزستان- ساعت 19:45- ورزشگاه آزادی

هفته بیست و نهم؛ صرفه جویی در مصرف آب

یکشنبه 6 خرداد
فولادخوزستان- پیکان تهران- ساعت 20- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
استقلال - گل گهر سیرجان- ساعت 20- ورزشگاه آزادی تهران
هوادار  تهران -نساجی مازندران- ساعت 20- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک  - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت 20- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
شمس آذر قزوین-پرسپولیس - ساعت 20- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان-استقلال خوزستان- ساعت 20- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تراکتور تبریز-ملوان بندر انزلی - ساعت 20- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان- ساعت 20- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

هفته سی‌ام؛ روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه با مواد مخدر

جمعه 11 خرداد

پیکان - استقلال- ساعت 20- ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان- هوادار  تهران- ساعت 20- ورزشگاه غدیر اهواز
ملوان بندر انزلی- آلومینیوم اراک  - ساعت 20- ورزشگاه تختی انزلی
صنعت نفت آبادان -  تراکتور تبریز- ساعت 20- ورزشگاه تختی آبادان
گل گهر سیرجان- ذوب آهن اصفهان- ساعت 20- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین- ساعت 20- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
پرسپولیس -  مس رفسنجان- ساعت 20- ورزشگاه آزادی تهران
نساجی مازندران -  فولاد خوزستان - ساعت 20- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر