Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنده از کلنگ زنی بیمارستان 32تختخوابی این شهرستان با حضور معاونین وزیر بهداشت و درمان و مسولان استانی و شهرستانی برگزار خواهدشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سید خدادوست موسوی از برگزاری آئین کلنگ زنی بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده با حضور دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به بخش درمان از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستانی است که در سنوات گذشته  پیگیری های زیادی در خصوص احداث بیمارستان صورت گرفته است که با حمایت ویژه دکتر تقوی نژاد این مهم در روزهای اینده با کلنگ زنی بیمارستان 32تختخوابی رقم خواهد خورد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بیمارستان32تختخوابی شهرستان لنده با زیر بنایی ۴۵۰۰مترمربع درسه طبقه واسکلت بتنی با دستان معاونین محترم وزیر بهداشت و درمان کشور کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه تاکیدکرد: اعتبار ساخت این بیمارستان در فاز اول پروژه شش میلیارد و 500میلیون تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین منابع شده است.

موسوی گفت: امیدواریم با تکمیل و ساخت این بیمارستان و مرکز بستر درمانی شهرستان لنده که با همکاری بنیاد علوی ساخته شده است بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان در آینده نزدیک رفع شود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کلنگ زنی بیمارستان شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم

براساس اعلام رئیس سازمان سنجش کشور، برای دانش آموزان حوزه شهرستانهای زیرکوه و حاجی آباد که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم در جهت برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: پنجم اردیبهشت ماه پس از بارش باران، شاهد جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی بودیم. بیشترین خسارت وارد شده در شهرستان زیرکوه و منطقه، ولی آباد گزارش شد.

این در حالی بود که روز پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه، داوطلبان و دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون سراسری، سر جلسه کنکور که محل برگزاری آن در شهر حاجی‌آباد بود، حاضر می‌شدند. اما با توجه به آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها و جاده‌ها عملا امکان دسترسی برای برخی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور امکان‌پذیر نبود.

 

به همین منظور گفت‌وگویی داشتیم با جعفر دروگر، خبرنگار و از اهالی شهرستان زیرکوه که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دانش‌آموزان از ساعت ۶ صبح با روحیه و آمادگی کامل آمده بودند، اما آرزوی ۱۲ ساله این دانش‌آموزان را سیل با خودش برد. ۱۳۷ کنکوری از حضور در جلسه بازماندند و آسیب روحی زیادی را متحمل شدند. یک تراژدی غم‌بار را رقم زد.

در این میان تیپ ۲۳۰ پیاده نیروی زمینی ارتش تعداد زیادی از دانش‌آموزان را به شهرستان حاجی‌آباد رساندند. با این حال انتظار می‌رود فرصت آزمون مجدد برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و یا سهمیه و توجه خاصی مضاف بر فرصت آزمون به داوطلبان کنکور در این مناطق محروم اختصاص داده شود.

در حال حاضر زیرساخت‌ها و کانال‌های آب، همچنین راه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی مورد آسیب واقع شده و باغات کشاورزی به ترمیم قنات‌ها نیاز دارند. بخشی از زمین‌های کشاورزی مردم و زمین‌های پرورش زعفران نیز تخریب شده است.

در حال حاضر نیرو‌های مردمی و بسیج شهرستان زیرکوه در کنار سایر نیرو‌های نظامی و دولتی پای کار آمده و مشغول کمک رسانی هستند. راه‌ها بصورت معمولی ترمیم شده، اما با توجه به احتمال سیل مجدد ممکن است قابل جبران نباشد. با توجه به کمبود امکانات در این مناطق کم‌تر برخوردار تلاش‌های خوبی انجام شده است و شرایط پایدار است.

شایان ذکر است، با پیگیری‌های انجام شده از سوی استاندار خراسان جنوبی و رئیس دانشگاه بیرجند و براساس اعلام رئیس سازمان سنجش کشور، برای دانش آموزان حوزه شهرستانهای زیرکوه و حاجی آباد که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم در جهت برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم