Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@17:09:14 GMT

اجنبی های پول پرست؛ فوتبال ما را بهم نریزید!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۵۷۴۱

اجنبی های پول پرست؛ فوتبال ما را بهم نریزید!

 همشهری آنلاین: رضا جوکار

بیشتر از یک سال از آخرین روزهای حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران می گذرد. مربی ای که در سال های طولانی حضورش در فوتبال ایران کمتر از او اظهار نظرهای جنجالی دیده بودیم.کسی که معمولا در دادن تیتر جذاب به رسانه ها خساست عجیبی داشت. با این همه برانکو در آخرین روزهای حضورش در ایران پیشگویی ای در خصوص فوتبال ایران انجام داد که کمتر از او سراغ داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق پرسپولیس وتیم ملی پیشگویی کرد که به زودی فوتبال ایران آماتور خواهد شد.

شاید آن زمان و در نگاه اول بسیاری این پیشگویی را به نوعی به نارضایتی او از شرایط حاکم بر باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالباتش مرتبط می دانستند. اما او که مربی دنیا دیده ای بود به خوبی شرایط اقتصادی  مدیریتی کشور را رصد کرده بود. با بالا رفتن قیمت ارز و مشکلات باشگاه ها برای تامین حقوق معدود خارجی های حاضر در فوتبال ایران او این روزها را پیش بینی کرده بود. در فوتبالی که بیشترین سهم باشگاه داری در آن از آن دولت و شرکتهای وابسته به دولت است باید هم شاهد تصمیماتی از این دست و ممنوعیت حضور خارجی ها در آن بود. تصمیمی من در آوردی در فوتبال دنیا که احتمالا تنها مختص به لیگ ایران است. 

یک بار دیگر صورت مساله پاک شد. به جای خصوصی سازی باشگاه های فوتبال در ایران و فراهم کردن شرایط یکسان برای رقابت با هر سود و ضرری که در انتظار باشگاه ها به لحاظ مالی خواهد بود فوتبال ایران مسیر معکوس را طی می کند.

ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ممنوع می شود، مدیران بی کفایت و بی سواد همچنان بر مسند کارند و دولت دست از سر مالکیت بر باشگاه های فوتبال برنمی دارد. پاکسازی ورزش و فوتبال این مملکت از حضور مدیران بی کفایت و درصد بگیر و مقابله با شبکه سازمان یافته دلالی جهت جلوگیری از ورود بازیکنان بنجل خارجی انصافا کار سخت تری است نسبت به پاک کردن صورت مساله.

. چند خارجی باکیفیت آمدند و رفتار ما را تاب نیاوردند پیگیر حق و حقوق شان در فیفا شدند. یک سری بنجل بی کیفیت را هم مدیران منصوب خود ما پایشان را به فوتبال این مملکت باز کردند. حالا اینکه چه کسی زد و خورد و برد مهم نیست. فعلا آش ماجرا شور شده است.  فوتبال و ورزش این مملکت را هم سطح خودمان می کنیم تا آبها از آسیاب بیفتد و نفسی چاق کند. این سفره دوباره بازمی شود.

شاید هم  ما نگاه درستی به ماجرا نداریم اصلا. برای مایی که هنر بزرگمان تطبیق با شرایط است.چرا این بار کوتاهی کنیم. نه به ما کوتاهی نمی آید. ما مردمان سازگاری هستیم و دوباره می توانیم.

اصلا چه اشکالی دارد یک مشت آماتور دور هم باشیم تا همه چیز ما به هم بیاید. انصاف را رعایت کنیم امثال برانکو و استراماچونی وصله های ناجوری بودند در فوتبال ما. تقی به توقی خورد حق شان را خواستند. شاید گمان می کردند که حق گرفتنی است اصلا! ما چه می دانیم؟ 

یا  همین دیاباته را نگاه کنید. لعنتی مردمدار از آن سر دنیا آمده و خیلی منطقی به دوربین زل می زند  و به ما اخلاق و منش حرفه ای می خواهد بیاموزد. آن هم در فوتبال توهم زده ما. اصلا  از جان ما چه می خواهید شما خارجی ها؟ فوتبال ما را به هم نریزید. گمان می کنید نباشید جای شما خالی خواهد بود؟ ما را از هیچ نداشتنی نترسانید.

فقط یک نکته ای مثل خوره روحمان را می خورد؛ کسی می داند با قانون جدید نان چه کسی آجر شد؟

کد خبر 541928 برچسب‌ها مربی - استراماچونی مربی - برانکو ایوانکوویچ فوتبال - تیم ملی کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی استراماچونی مربی برانکو ایوانکوویچ فوتبال تیم ملی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!