Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محمدی با اشاره به اینکه از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده می‌شود، گفت: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه مطالبه گری از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است اظهار کرد: این موضوع باید بین مردم ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر مسئله حجاب به موضوعات محیط‌ زیست،اقتصاد، مبارزه با فساد و علم و فناوری است، ادامه داد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار ستاد قرار دارد.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تبیین برنامه‌ها و رویکردهای این ستاد خاطرنشان کرد: رسالت اصلی ستاد امر به معروف فرهنگ و آموزش امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر است که مجلس نیز قانون آن را تصویب کرد.
 
محمدی نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی را شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: فعال شدن تشکل‌های مردمی و نظارت همگانی انتظار این ستاد برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی گفت: سامانه امین ایجاد شد تا آحاد ملت با ورود به این سامانه از آموزش‌های عمومی امربه‌معروف و نهی از منکر بهره‌مند شوند و در کنار ستاد قرار بگیرند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده می‌شود ادامه داد: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه از 31 مرداد هفته امر به معروف و نهی ازمنکر آغاز می‌شود اظهار کرد: تشکل‌های مردمی، نظارت همگانی، سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری، مسئولیت اجتماعی، نظارت بر حاکمیت، امربه معروف و نهی از منکر مطالبه گری، امربه معروف و نهی از منکر رسالت رسانه، امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ سازی، امربه معروف و نهی از منکر و جهاد عناوین روز شمار هفته امربه معروف ونهی از منکر است.

محمدی گفت: با توجه به شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین معروف‌ها در سطح جامعه تلقی می‌شود که باید موردتوجه همگان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر امربه معروف و نهی از منکر مطالبه گری فرهنگ سازی هفته امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری بعد از ظهر چهارشنبه طی نشستی با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تمام زوایای جامعه مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است، گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار بوده و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای قرارگاه «شهید آوینی» در استان ادامه داد: این طرح با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح «هزار مشعل» اشاره کرد و افزود: «هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

کد خبر 6088049

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟