Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان، ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۷ قطعه بدنه اسقاط شده آن کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ محموله برنج و دام قاچاق در این شهرستان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: در ماموریت نخست ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۴۴۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال کشف شد.

حق جویان افزود: در ماموریت دوم نیز ماموران انتظامی شهرستان پاوه با توقیف یک دستگاه وانت نیسان ۱۱ راس دام قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری ۲ نفر در رابطه با محموله‌های قاچاق کشف شده خبر داد و گفت: این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت مسلحانه قاچاق کالا کالای قاچاق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم