Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:27:43 GMT

اهدای لوازم شخصی سیامند رحمان به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۶۱۱۸

اهدای لوازم شخصی سیامند رحمان به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک

‍‍‍‍‍‍

خانواده زنده یاد سیامند رحمان، قهرمان پارالمپیک و جهان، بخشی از لوازم وی را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک اهدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در دیداری که صبح امروز محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با خانواده زنده یاد سیامند رحمان داشت، بخشی از وسایل شخصی این قهرمان فقید به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تابع تقدیرنامه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک را که در مراسم رونمایی از تندیس آن زنده یاد و افتتاح تالار مشاهیر به خانواده وی اهدا شده بود، به آنها تقدیم کرد.

ضمناً آلبومی از منتخب تصاویر آن مرحوم و یادبود اهدایی موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک نیز به خانواده زنده یاد رحمان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیامند رحمان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سیامند رحمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کومان رسماً سرمربی بارسلونا شد ۲ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۳ واکنش وادا به واکسن کرونای روسیه ۴ ویلموتس چگونه فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد؟ / استفاده از قانون بدون تبصره فیفا ۵ بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند ۶ بارسلونا ۲ بازیکن خود را با لائوتارو معاوضه می‌‌کند ۷ کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا: در انتخابات پیروز شویم، کومان گزینه ما برای هدایت تیم نخواهد بود! ۸ پیکه پیشنهادی از فولام دریافت کرد مهمترین اخبار ورزشی ویلموتس چگونه فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد؟ / استفاده از قانون بدون تبصره فیفا گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویم بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند سلطانی‌فر: با خاطیان و مقصران امضای قرارداد با ویلموتس برخورد می‌شود/ حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم روسیه با استناد به بیانیه ترامپ ادعای آمریکا درباره مشارکت در برجام را زیر سؤال برد فتاح: عذرخواهی می‌کنم؛ جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم آمریکا ۲ شرکت مستقر در امارات را به اتهام همکاری با هواپیمایی ماهان تحریم کرد پامپئو: انتظار داریم که قطعنامه ۲۲۳۱ نیز مانند سایر قطعنامه‌های شورای امنیت اجرا شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیامند رحمان سیامند رحمان موزه ملی ورزش سیامند رحمان زنده یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم